Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...
Gratulacje, jesteś menedżerem! Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i rozpocznie się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie otrzeźwiająca prawda: nie masz pojęcia, co dalej.
Dokładnie tak czuła się Julie Zhuo, kiedy w wieku dwudziestu pięciu lat jako zupełna nowicjuszka objęła stanowisko menedżerskie. Wpatrywała się w długą listę...
Niezależnie od posiadanych przez ciebie zdolności, inteligencji czy doświadczenia 85 procent twoich szans na odniesienie sukcesu zależy wyłącznie od umiejętności zjednywania sobie ludzi i przekonywania ich - czyli od twojego uroku osobistego. Jeśli dziś uważasz się za osobę pozbawioną tej cechy, przeczytaj książkę Potęga osobistego uroku, a sam się przekonasz, do czego jesteś zdolny!
Ta książka...
Uwolnij STRES : Medytacja KOLORAMI , Czyszczenie Centrów Energii w Twoim Ciele.
W tej wspaniałej publikacji dowiesz się, czym są centra energetyczne, gdzie są zlokalizowane w ciele człowieka, jaka jest ich rola. Dowiesz się jak poprzez autorskie ćwiczenie czyszczenia centrów energetycznych zawarte na CD możesz uwolnić blokady, negatywne wzorce i zyskać więcej miłości, szczęścia, zdrowia i bogactwa...
Charakterystyka Gimliego. Wypracowanie z języka polskiego stanowi charakterystykę krasnoluda Gimliego, który jest jednym z bohaterów trylogii Tolkiena , zatytułowany Władca pierścieni . Gimli należał do królewskiego rodu krasnoludzkiego i był spokrewniony z Thorinem Dębową Tarczą. Gimli również należał do Drużyny Pierścienia. Był niezwykle silnym i dzielnym wojownikiem, i nieocenionym towarzyszem broni....
WSTĘP
Dynamiczny rozwój gospodarki światowej odbywa się obecnie pod wpływem trzech wzajemnie warunkujących się trendów - globalizacji, rewolucji techno-logicznej i informatycznej. Pierwszy z nich, jako rozwinięcie ery fordyzmu, przyczynia się do obniżania kosztów transakcyjnych. Proces ten, jednak według wielu ekonomistów ogranicza możliwość stosowania i utrzymywania w długim okresie przewagi komparatywnej,...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....