Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje!
Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania...
„BHP w firmie. Bezpieczeństwo i higiena pracy od A do Z” to jedyna taka publikacja dla pracowników służby bhp, która pozwoli stworzyć faktyczne bezpieczeństwo w zakładzie pracy. Można się z niej przede wszystkim dowiedzieć, jak rozmawiać z pracownikami, aby przestrzegali zaleceń, i jak przewidywać ich najbardziej niespodziewane zachowania. W „BHP w firmie. Bezpieczeństwo i higiena...
Bardzo prawdziwe… Absolutnie hipnotyzujące. - Ann Rule
Stając twarzą w twarz z najbardziej przerażającymi mordercami Ameryki, doświadczony agent FBI Robert K. Ressler nauczył się rozpoznawać potwory, które kryją się wśród nas.
Robert K. Ressler na podstawie dowodów znalezionych w miejscach zbrodni opracowuje profile psychologiczne sprawców. Analizując typ wybranej ofiary, sposób odebrania...
"Bardzo prawdziwe… Absolutnie hipnotyzujące. - Ann Rule
Stając twarzą w twarz z najbardziej przerażającymi mordercami Ameryki, doświadczony agent FBI Robert K. Ressler nauczył się rozpoznawać potwory, które kryją się wśród nas.
Robert K. Ressler na podstawie dowodów znalezionych w miejscach zbrodni opracowuje profile psychologiczne sprawców. Analizując typ wybranej ofiary, sposób odebrania...
Psychologia w służbie Twojego biznesu.
Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak...
Rozwiń pięć psychologicznych supermocy, które już niedługo staną się kluczowe w życiu zawodowym, oraz dowiedz się, jak wykształcić umysł jutra - przystosowany do wyzwań stawianych przez zmienne środowisko pracy.
Automatyzacja, globalizacja i restrukturyzacja to nowa trójca obecnej rzeczywistości zawodowej. Żyjemy w świecie, w którym możemy stracić pracę, bo jakaś apka albo sztuczna inteligencja okaże...
Jesteś zainteresowany rozwojem osobistym, chcesz świadomie budować i ulepszać swoje kontakty z ludźmi? Sięgnij po tę książkę. Autorka w przystępny sposób przedstawia koncepcje różnych autorów na temat elementów wchodzących w skład kompetencji psychospołecznych, omawia specyfikę oraz uwarunkowania umiejętności składowych tychże kompetencji, wskazuje też narzędzia badawcze służące do pomiaru opisywanych...
Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić?
Jeśli tak, książka Briana Tracy'ego jest właśnie dla Ciebie - dzięki niej odrodzisz się niczym Feniks z popiołów!
Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najpopularniejszych autorów publikacji i szkoleń motywacyjnych przygotował zestaw porad, które pozwolą Ci...
Dla każdego pracodawcy konieczność poprawnego ustalania harmonogramu czasu pracy pracowników przy jednoczesnym zachowaniu przepisów prawa pracy może stać się wyzwaniem. Pracodawcy wprowadzają systemy czasu pracy zgodnie ze swoimi potrzebami. W wielu wypadkach wymaga to posiadania sporej wiedzy z zakresu przepisów o czasie pracy. Przepisy prawa pracy dopuszczają bowiem stosowanie różnych systemów czasu...