Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

trudne emocje

  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 28.04.2022

    Data publikacji: 28.04.2022

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    TANIEJ 45 %
    Cena: 44,90 24,70 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Trzecia płeć
  2. 2.Kądziel
  3. 3.Efekt morza
  4. 4.Ten jeden dzień
  5. 5.Efekt morza
  6. 6.Anna O
  7. 7.Syndrom oszusta. Jak nie podkopywać wiary we własne możliwości
  8. 8.Szkoła w czasach AI. Jak przygotować dzieci na wyzwania jutra
  9. 9.Mister Perfect
  10. 10.Mister Perfect

Najchętniej kupowane

  1. 1.Berdo
  2. 2.Nowa Fantastyka
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.Sport
  5. 5.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  6. 6.Przegląd Sportowy
  7. 7.Tygodnik Do Rzeczy
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Newsweek Polska
  10. 10.Tygodnik Powszechny