"Wyłącz autopilota, rozpoznaj hamujące rozwój nawyki i naucz się skutecznie osiągać własne cele
Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś twierdząco, ta książkapomoże ci wrócić na właściwy tor. Jest motywująca...
"Zbudujcie silniejsze relacje, korzystając ze strategii opartych na teorii przywiązania Teoria przywiązania bada różne style nawiązywania relacji. Jeśli chcecie tworzyć silniejsze, zdrowsze i autentyczniejsze więzi z ukochanymi osobami, ta książka podpowie wam, jak to osiągnąć. Wyposażeni w skuteczne narzędzia i strategie odkryjecie osobisty styl przywiązania oraz rolę, jaką odgrywa on w waszych relacjach...
Czwarty tom cyklu powieści graficznych o miłości Charliego i Nicka ‒ komiksu, który wielu młodych ludzi chciałoby czytać w szkole.
Charlie i Nick są gotowi, żeby powiedzieć te dwa wyjątkowe słowa. Ale życie to nie bajka - tych dwoje musi się jeszcze wiele nauczyć o miłości.
Charlie nie wierzył, by Nick mógł odwzajemnić jego uczucie, ale teraz są już oficjalnie parą. Charlie jest coraz bliżej wypowiedzenia...
Do celu skutecznie i z pasją!
Coach najlepszym przyjacielem, czyli daj się zainspirować
Stres i sens życia, czyli od rozmowy z prezesem do prawdziwej pewności siebie
W zgodzie z samym sobą, czyli trzeźwe spojrzenie na sprawy prywatne i zawodowe
Każda zmiana zachodząca w ludzkim życiu - zarówno ta planowana, jak i nadchodząca znienacka - rodzi w nas lęk i niepokój. Tymczasem osiąganie kolejnych,...
Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad. Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...