Jesteś osobą 50+ i chcesz uczyć się angielskiego? Twoim celem jest nauka podstaw oraz porozumiewanie się w codziennych sytuacjach? Jeżeli tak, to przygotowaliśmy coś specjalnie dla Ciebie.
Starannie opracowane lekcje stopniowo wprowadzają nowy materiał, który łatwo zrozumiesz dzięki przejrzystym wyjaśnieniom lektora. W każdej lekcji poznasz nowe słowa i zwroty, nauczysz się tworzyć proste zdania...
Przed nami wykład, konferencja, a może wywiad telewizyjny. Już pocą się nam ręce. Już czujemy suchość w gardle. Co robić? Czy wystąpienie publiczne musi się łączyć z wielkim stresem? Jak poradzić sobie z takim zadaniem? Jak się przygotować? Co powiedzieć? Jak się zachować? Przeczytanie tej książki powinno pomóc wszystkim, którzy się boją. Może nie każdy zostanie świetnym mówcą, ale z pewnością może...
Rola rodzica to jedna z najtrudniejszych - choć przynoszących ogromną satysfakcję - ról w życiu. Jednak bez względu na to, jak bardzo kochasz swoje dziecko, w twojej codzienności pojawią się chwile złości, frustracji a nawet totalnej rezygnacji. Zapewne będziesz wtedy zadawać sobie wtedy pytanie: „Co mam robić?”. Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
Pozytywnej Dyscyplinie - konsekwentnemu,...
Autorzy omawiają nie tylko nowe regulacje, lecz także tzw. przepisy przejściowe. Wyjaśniają, od kiedy i w jaki sposób należy stosować zmienione przepisy. Przystępnie przedstawiają działania i decyzje, jakie należy podjąć, aby optymalnie dostosować się do nowych regulacji. Zakres planowanych i już uchwalonych zmian jest szeroki.
W przepisach podatkowych zmiany dotyczą m.in.:
wprowadzenia tzw....
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania?
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...
Blogerze!
Czy dajesz przyjaciołom w prezencie kalendarz na rok, który właśnie przeminął?
Czy dreszczyk emocji dają ci ciepłe kapcie i kakao?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK” - nie czytaj dalej. Ten kurs nie jest dla Ciebie. Jest on dla tych, którzy potrafią być entuzjastyczni, odważni i kreatywni. Obiecuję, że z moim kursem nie spędzisz długich godzin w fotelu. Zamiast...
Od EGO do ECO
Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...
Prowadzisz blog? Zastanawiasz się, czy może on być źródłem dochodu? Chciałbyś zarabiać na blogu dzięki skutecznej współpracy z firmami?
Jeśli na powyższe pytania odpowiedziałeś „TAK!”, ten kurs jest stworzony właśnie dla Ciebie!
„Jak zarabiać na blogu” to praktyczny kurs, który sprawi, że Twój blog stanie się atrakcyjny dla reklamodawców - firm, które będą chciały płacić...