Życiowa Rozgrywka to szczególna książka. To osobista refleksja autorki z wielu lat doświadczeń własnych, ale i nie tylko, w tematach życiowego przywództwa, które stały się powodem do jej powstania. To historia pełna ciekawych sytuacji, strategii i inspiracji.
Książka, która pomoże Ci odzyskać siebie i swoje życie.
A po co miałbyś to zrobić?
Aby naprawdę tworzyć i rozwijać swoje życie.
By być...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.
Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...
"Pierwszy dom dla wroga, drugi dla sąsiada a trzeci dla siebie"
Jakie kroki trzeba podjąć, żeby praca przy budowie własnego domu była przyjemnością?
Co zrobić, żeby dojść do etapu wykończania budynku?
W jaki sposób nie dopuścić aby na drodze nie stanęły różne trudności i kłopoty?
Jak uniknąć sytuacji w której problemy mogą pojawić się już na samym początku inwestycji?
Jak wybudować...
e L System ANTYSTRES to KOMPLETNY ZESTAW do treningu mentalnego i psychicznego dla osób przygotowujących się do egzaminu na PRAWO JAZDY kat. B.
"eL System - Antystres" wypełnia lukę w obecnym systemie kształcenia przyszłych kierowców, jaką jest BRAK EDUKACJI w zakresie nabycia umiejętności radzenia sobie ze stresem (nie tylko na egzaminie na prawo jazdy).
Większość porad, które znajdziesz w Internecie,...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz...