Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

konsument

  • Zachowania polskich konsumentów w warunkach kryzysu gospodarczego - ebook

    Data dostępności: 28.05.2012

    Data publikacji: 01.01.2011

    Ogólnoświatowy kryzys gospodarczy ostatnich lat, kryzys w wymiarze europejskim i poszczególnych krajów, wywołuje niekorzystne zjawiska w gospodarkach, a te generują niekorzystne zmiany także w polskiej gospodarce, tworząc nowe uwarunkowania dla funkcjonowania podmiotów rynkowych, w tym konsumentów. Zachowania podmiotów rynkowych określa niepewność i ryzyko powodowane niepewną sytuacją gospodarczą,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 47,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków - ebook

    Data dostępności: 02.09.2016

    Data publikacji: 17.04.2016

    "UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków. Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami. 17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 17,90 16,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych - ebook

    Data dostępności: 19.08.2013

    Data publikacji: 01.01.2012

    Rynek usług finansowy stanowi jeden z najważniejszych elementów systemu społeczno-ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tego rynku świadczy to, iż stanowi on mechanizm, dzięki któremu oferuje się usługi pozwalające na przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej) w gospodarce. Rezultatem funkcjonowania tego rynku jest zatem możliwość współtworzenia pieniądza przez...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 52,50 47,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Przewodnik po kredycie konsumenckim - ebook

    Data dostępności: 14.01.2015

    Data publikacji: 30.12.2014

    Ustawa o kredycie konsumenckim, zawiera regulacje prawne dotyczące zasad zawierania i wykonywania z konsumentami umów o kredyt lub pożyczkę. Ustawodawca polski uznał, iż objęcie konsumentów szczególną ochroną to zabieg niezbędny ze względu na znacznie silniejszą pozycję kredytodawców dysponujących zarówno wiedzą oraz doświadczeniem, których konsumenci nie posiadają. Celem ustawy było wprowadzenie w...

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego - ebook

    Data dostępności: 03.06.2022

    Data publikacji: 03.06.2022

    Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 53,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Glosa - Prawo Gospodarcze w Orzeczeniach i Komentarzach – e-wydanie – 1/2024

    Glosa - Prawo Gospodarcze w Orzeczeniach i Komentarzach – e-wydanie – 1/2024

    Data dostępności: 29.01.2024

    Data publikacji: 29.01.2024

    „Glosa. Prawo Gospodarcze w orzeczeniach i komentarzach” jest wydawana od 1995 r. W glosach i przeglądach orzecznictwa Autorzy wyjaśniają kontrowersje wynikające z praktycznego stosowania przepisów m.in. takich ustaw, jak Kodeks spółek handlowych, o swobodzie działalności gospodarczej, Prawo własności przemysłowej, o ochronie konkurencji i konsumentów oraz ustaw podatkowych. Kwartalnik...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 135,00 128,25 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj więcej - audiobook

    Data dostępności: 11.10.2022

    Data publikacji: 11.10.2022

    Sprzedawaj więcej. Szybciej. Łatwiej. Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Wypadki przy pracy i choroby zawodowe. Kompendium wiedzy - ebook

    Data dostępności: 25.05.2022

    Data publikacji: 25.05.2022

    Wypadki przy pracy to nagłe zdarzenia wywołane przyczyną zewnętrzną powodujące uraz lub śmierć. Z punktu widzenia każdego pracodawcy stanowią spory problem zdrowotny i ekonomiczny. Na całym świecie w wypadkach przy pracy ginie kilkaset tysięcy osób rocznie, a setki, jeśli nie miliony, ulegają urazom. Poza cierpieniem osób poszkodowanych oraz ich bliskich koszty takich wypadków obciążają finansowo instytucje...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 129,00 116,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - audiobook

    Data dostępności: 14.06.2022

    Data publikacji: 14.06.2022

    Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 53,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych - audiobook

    Data dostępności: 06.02.2024

    Data publikacji: 06.02.2024

    Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Najskrytsze miejsca duszy
  2. 2."Lovelight Farms #2 Evelyn & Beckett"
  3. 3.Niebezpieczna fortuna
  4. 4.Esesmanka
  5. 5.Tajemnica domu Uklejów
  6. 6.Mister Hockey
  7. 7.Dream Lake
  8. 8.The Name Drop
  9. 9.Na krawędzi
  10. 10.Cierń

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dziennik Gazeta Prawna
  2. 2.Sport
  3. 3.Tygodnik Do Rzeczy
  4. 4.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  5. 5.Newsweek Polska
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Motor
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Przegląd Sportowy
  10. 10.NIE