Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków - ebook

17,90 16,11 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Infor Biznes 

02.09.2016

17.04.2016

polski

Infor Biznes

9788365361691

Opis:

"UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków.

Nowe przepisy już działają Urząd może ostrzegać klientów przed firmami.

 

17 kwietnia zostały wzmocnione uprawnienia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - weszła w życie nowelizacja ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Jedną z najważniejszych zmian jest wprowadzenie instytucji tajemniczego klienta. UOKiK zyskał narzędzie umożliwiające sprawdzenie, czy przedsiębiorca w praktyce wywiązuje się z nałożonych na niego obowiązków. W miejsce nadużywanego przez organizacje quasi-konsumenckie modelu opartego na postępowaniu sądowym został wprowadzony model administracyjny. Teraz to prezes UOKiK jest uprawniony do wydania decyzji o uznaniu danego postanowienia z wzorca umowy za niedozwolony i zakazania jego wykorzystywania.

W opracowaniu m.in.:

Tajemniczy klient coraz popularniejszy

Zmiana modelu kontroli

Skuteczność decyzji prezesa Urzędu

Więcej praw dla konsumentów"

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków - ebook
Forma zakupuCena

UOKiK dostał nowe uprawnienia. Przedsiębiorcom przybyło obowiązków - ebook

17,90 16,11 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  2. 2.Fastlane milionera
  3. 3.Mit przedsiębiorczości
  4. 4.Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
  5. 5.AI w strategii: rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu
  6. 6.SPIN SELLING
  7. 7.Marketing 5.0. Technologie Next Tech
  8. 8.Taka praca nie ma sensu czyli jak zarządzać swoją energią
  9. 9.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
  10. 10.Proste prawdy o przywództwie