Siódmy rozdział cyklu powtórzeniowego do egzaminu maturalnego z historii.
Przyjemny i skuteczny sposób przygotowania się do matury z historii.
Każdy rozdział, oprócz najważniejszych wydarzeń o charakterze społeczno-politycznym, obejmuje także zagadnienia gospodarcze, religijne oraz najistotniejsze informacje z dziedziny kultury, sztuki i osiągnięć naukowych. Co ważne, odbiorca nie jest zarzucany...
Dziewiąty rozdział cyklu powtórzeniowego do egzaminu maturalnego z historii.
Przyjemny i skuteczny sposób przygotowania się do matury z historii.
Każdy rozdział, oprócz najważniejszych wydarzeń o charakterze społeczno-politycznym, obejmuje także zagadnienia gospodarcze, religijne oraz najistotniejsze informacje z dziedziny kultury, sztuki i osiągnięć naukowych. Co ważne, odbiorca nie jest zarzucany...
Spis treści
1. Wprowadzenie w temat storytellingu.
2. Wstęp - warto byś wiedział, co się faktycznie liczy.
3. Rozdział 1 Cztery korzyści z wykorzystania storytellingu.
4. Rozdział 2 Kluczowe elementy historii.
5. Rozdział 3 Podróż bohatera.
6. Rozdział 4 Praktyczny pomysł na przygotowanie prezentacji w oparciu o historie.
7. Rozdział 5 Stwórz dla siebie archiwum mówcy.
8. Rozdział 6 Storytelling...
"Minimia moralia Andreia Pleşu to traktat etyczny w najlepszym znaczeniu tego słowa. Pisany z żarliwością, utrzymany w stylu eseistycznym, daleki od suchej, spekulatywnej etyki uniwersyteckiej, korzystający zarówno z filozoficznej tradycji zachodniej - od Platona po Heideggera i Noikę - jak i z sapiencjalnego pisarstwa wschodnich ojców Kościoła, zarówno z filozofii, jak i z wielkich dzieł literatury,...
Urodziłeś się bogaty. Czy jesteś gotów spieniężyć bogactwo, jakie w sobie masz?
Międzynarodowy bestseller Boba Proctora Urodziłeś się bogaty wiedzie cię przez wszystkie najważniejsze zasady, jakie powinieneś opanować, by móc odblokować przeogromne bogactwo potencjału, który w sobie masz.
Dowiesz się:
Czym sa pieniądze i jak możesz ich przyciągnąć do siebie więcej.
Jak zostać współtwórcą...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....