Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Inaczej o byciu wytrwałym - ebook

11,90 10,71 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • PDF (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Andrzej Moszczyński 

02.09.2021

02.09.2021

polski

Andrew Moszczynski Group

978-83-658-7399-6

Opis:

Wytrwałość to konsekwentne dążenie do celu.

To nieugięte pozostawanie na wybranej ścieżce pomimo przeszkód, niedogodności, zniechęcenia własnego, a także zniechęcania nas przez innych. To posiadanie jasnej wizji celu i przekonanie, że zasługujemy na jego osiągnięcie. To niezachwiana wiara, że na końcu wytyczonej drogi czeka na nas nagroda.

Wytrwałości można się nauczyć. Można ją wypracować i wyćwiczyć, stosując odpowiednie metody oddziaływania na własną podświadomość. Wytrwałość można wzmacniać i pielęgnować, unikając niekorzystnego wpływu pewnych zjawisk i sytuacji. O tym posłuchasz w tym audiobooku.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Inaczej o byciu wytrwałym - ebook
Forma zakupuCena

Inaczej o byciu wytrwałym - ebook

11,90 10,71 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie