Sama koncepcja zarządzania ryzykiem w transporcie pojawiła się stosunkowo niedawno. Tematyka ta z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Co jednak dokładnie należy rozumieć przez to pojęcie?
Zarządzanie ryzykiem jest podstawowym elementem profesjonalnego podejścia do bezpieczeństwa informacji i stanowi kluczowy element Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnego z wymaganiami normy ISO/IEC 27001:2005. Jednocześnie jest to jedno z najtrudniejszych do realizacji w praktyce zagadnień.
Z pomocą tej publikacji łatwo przeprowadzisz proces zarządzania ryzykiem w Twoim prz...
Zarządzanie ryzykiem jest podstawowym elementem profesjonalnego podejścia do bezpieczeństwa informacji i stanowi kluczowy element Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) zgodnego z wymaganiami normy ISO/IEC 27001:2005. Jednocześnie jest to jedno z najtrudniejszych do realizacji w praktyce zagadnień. Z pomocą tej publikacji łatwo przeprowadzisz proces zarządzania ryzykiem w Twoim prze...
W publikacji wyjaśniamy, kiedy członkowie zarządu ponoszą odpowiedzialność majątkową, a kiedy karną. Podpowiadamy, w jaki sposób można się uwolnić od odpowiedzialności za swoje działania. Eksperci odpowiadają, co grozi za nieprzestrzeganie przepisów ksh, kc, czy kodeksu karnego skarbowego.
Porady zawarte w publikacji pomogą uchronić się przed odpowiedzialnością karną za naruszenie prawa upadłościowego...
Jednym z głównych elementów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) jest wdrożenie procesu zarządzania ryzykiem utraty informacji, czyli realizacja całkowitego postępowania z zagrożeniami, obejmująca m.in.: identyfikację zagrożeń i podatności, określenie oraz wdrożenie zabezpieczeń, a także monitorowanie ryzyka. Jak wdrożyć ten proces można dowiedzieć się z tego e-booka
Przed ryzykiem warto się zabezpieczać nie tylko rezerwami finansowymi, ale także przemyślanym planem reagowania na symptomy i przejawy ryzyka.
Książka została napisana przez praktyka i wiodącego specjalistę z zakresu zarządzania zapewnianiem ciągłości działania organizacji. Autor przedstawia wpierw od strony podstaw teoretycznych, a następnie w formie poradnikowej, jak zapewniać ciągłość działania...
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding . Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo...
Kompleksowe kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych finansów. Uwzględnia najnowsze osiągnięcia zarówno w dziedzinie teorii, jak i praktyki. Zaprezentowano w nim wszystkie najważniejsze kwestie związane z inwestowaniem w instrumenty finansowe rynku pieniężnego i kapitałowego, a także wycenę akcji, obligacji, instrumentów pochodnych wraz z przykładami ich wykorzystania w strategiach inwestycyjnych oraz...
Obiegowa opinia głosi, że dobrze zawarta umowa jest podstawą sukcesu podjętego przedsięwzięcia budowlanego tworząc ład w działaniach stron, promując współpracę, a nie konflikt, przynosząc obopólne korzyści. Podstaw sukcesu może być więcej, na pewno jednak umowa wywołuje wiele istotnych następstw o charakterze organizacyjnym i ekonomicznym, z którymi strony muszą się liczyć, składając podpisy pod jej...