Miesięcznik „Sens” - psychologia dla Ciebie, jedyny kobiecy magazyn o rozwoju, powstał z myślą o Czytelnikach zainteresowanych poszukiwaniem dróg rozwoju osobistego, zdrowym życiem i zadbaniem o jakość relacji z otoczeniem. Pismo zachęca do poznania siebie, swoich emocji i postaw, spojrzenia na ciało i psychikę jako jedność. W tym celu sięga do doświadczeń psychologów, terapeutów i ekspertów...
Bez znajomości siebie trudno jest prawdziwie być z drugim człowiekiem.
Dlaczego trwam w relacji, w której nie jestem szczęśliwa? Czy wszystko jest ze mną w porządku? Dlaczego mój kolejny związek się rozpadł? Czy ty też zadajesz sobie te pytania?
Bycie w trudnych relacjach to doświadczenie wielu z nas. Cierpimy, a mimo to trwamy w nich dalej. Spełniamy potrzeby i oczekiwania partnera, rezygnując...
Niewypowiedziane to oparta na faktach opowieść o młodej dziewczynie zmagającej się z depresją i jej skutkami. Podejmując walkę z chorobą, bohaterka decyduje się wyruszyć w najtrudniejszą i jednocześnie najpiękniejszą podróż - podróż w głąb siebie.
Jak zrozumieć wewnętrzny świat człowieka z depresją? Czy lęk da się pokonać? Jak bardzo wydarzenia z przeszłości mogą wpływać na funkcjonowanie dorosłego...
Każda rodzinna klątwa ma swój początek.
São Paulo, Brazylia. Kiedy dziesięcioletnia Klara Silva widzi w swojej sypialni ducha, matka wyjaśnia jej, że to dziedziczna przypadłość. Wkrótce potem dziewczynka w tragicznych okolicznościach traci rodzicielkę, a ojciec znika bez śladu. Osamotniona i pozbawiona wsparcia, trafia do domu dziecka, a w jej głowie wciąż rozbrzmiewają echa wstrząsających...
Poznaj jogę od podszewki, by zacząć ją praktykować!
Czy potrafisz uderzyć niebo kamieniem, czyli czym jest joga
W pałacu luster, czyli praktyki dyscypliny społecznej (jamy)
Oczyszczanie relacji z samym sobą, czyli praktyki dyscypliny indywidualnej (nijamy)
Jogasutry Patańdźalego, najważniejszy z traktatów o jodze klasycznej, doczekał się już wielu interpretacji, ale wciąż inspiruje kolejnych badaczy....
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki.
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...