Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

media marketing

  • New media in the marketing communication of enterprises in the international market - ebook

    Data publikacji: 01.07.2019

    The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 71,00 67,45 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - ebook

    Data publikacji: 05.03.2019

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketing owe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 55,00 52,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook

    Data publikacji: 14.10.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Video marketing w mediach społecznościowych - ebook

    Data publikacji: 26.09.2018

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,90 34,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content Marketing i Social Media - ebook

    Data publikacji: 12.04.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing - ebook

    Data publikacji: 16.11.2013

    Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!

    TANIEJ 5 %
    Cena: 7,90 7,51 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • To jest marketing! - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    To jest marketing! - audiobook

    Data publikacji: 15.11.2019

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • To jest marketing! - ebook

    Data publikacji: 18.09.2019

    # 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 42,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - ebook

    Data publikacji: 02.07.2019

    Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Data publikacji: 29.03.2019

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Podróż na okręcie "Beagle"
  2. 2.Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż
  3. 3.Wędrowki z Gandalfem. Przywództwo
  4. 4.Kto zabił zmianę?
  5. 5.To jest marketing!
  6. 6.Odwaga w przywództwie
  7. 7.Kto zabił zmianę?
  8. 8.Krótka historia informatyki
  9. 9.Miasto z lodu
  10. 10.Koniec świata i poziomki

Najchętniej kupowane

  1. 1.Iluzjonista
  2. 2.Dietetyk na talerzu
  3. 3.Miłość leczy rany
  4. 4.Cicha noc
  5. 5.Martwy sezon
  6. 6.Uwierz w Mikołaja
  7. 7.Kształt nocy
  8. 8.Listy niezapomniane. Tom II
  9. 9.Średniowieczna Europa
  10. 10.Behawiorysta