Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

media marketing

  • New media in the marketing communication of enterprises in the international market - ebook

    Data publikacji: 01.07.2019

    The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing. The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of...

    Cena: 71,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    142pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - ebook

    Data publikacji: 05.03.2019

    Opisane są w niej najnowsze strategie marketing owe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować...

    Cena: 55,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    110pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów - ebook

    Data publikacji: 14.10.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Video marketing w mediach społecznościowych - ebook

    Data publikacji: 26.09.2018

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...

    Cena: 35,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    72pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content Marketing i Social Media - ebook

    Data publikacji: 12.04.2018

    Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia - krok po kroku - jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing - ebook

    Data publikacji: 16.11.2013

    Seria kieszonkowych poradników językowo-biznesowych pomoże Ci poszerzyć słownictwo i wiedzę w różnych dziedzinach. Książeczki zawierają tematycznie zgromadzone pojęcia i zagadnienia, a także ich tłumaczenia. Bądź specjalistą w swojej dziedzinie, również w kręgach obcojęzycznych!

    Cena: 7,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    16pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - ebook

    Data publikacji: 02.07.2019

    Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Data publikacji: 29.03.2019

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    Cena: 39,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    80pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - ebook

    Data publikacji: 06.03.2019

    Transformacja cyfrowa , której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie...

    Cena: 63,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    126pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook

    Data publikacji: 25.11.2018

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Cena: 54,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    110pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.TRZY SEKUNDY
  2. 2.Trzy minuty
  3. 3.Daleko od morza
  4. 4.Yeti
  5. 5.Radość rodzenia. Rozmowy o ciąży i porodzie
  6. 6.Powroty i wspomnienia
  7. 7.Parabellum 3. Głębia osobliwości
  8. 8.Parabellum 2. Horyzont zdarzeń
  9. 9.Parabellum 1. Prędkość ucieczki
  10. 10.Nasz dom płonie

Najchętniej kupowane

  1. 1.Kroki mordercy
  2. 2.Invictus
  3. 3.Listy zza grobu
  4. 4.Upadek i wzlot Reginalda Perrina
  5. 5.Mózg ćwiczy
  6. 6.Inna
  7. 7.Jak dawniej leczono czyli plomby z mchu i inne historie
  8. 8.Teraz zaśniesz
  9. 9.Zimny kolor nieba
  10. 10.Kruche życie. Historie życia i śmierci prosto z sali operacyjnej