Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

marketing w praktyce

  • Marketing w praktyce - ebook

    Data publikacji: 11.05.2009

    Podręcznik, przewodnik i kompendium wiedzy skierowane do osób zajmujących się praktyka marketingową. Mogę z niego korzystać również studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedze teoretyczną, lecz także praktyczną. Zawiera podstawowe informacje potrzebne do planowania i kontrolowania działań marketingowych. Przedstawiono je w następujących blokach tematycznych: Podstawy (typ myślenia, klient,...

    Cena: 18,99 zł
    (zawiera 23% VAT)
    38pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook

    Data publikacji: 25.11.2018

    Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof....

    Cena: 54,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    110pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Współpraca działu sprzedaży i marketingu - ebook

    Data publikacji: 03.10.2013

    Zazwyczaj współpraca pomiędzy współzależnymi działami sprzedaży i marketingu nie przebiega w efektywny sposób. Z niniejszej publikacji dowiesz się m.in., jakie są najczęstsze zarzuty działu marketingu wobec działu sprzedaży, jak marketing powinien przygotowywać narzędzia dla handlowców, aby były praktyczne oraz jak inni poradzili sobie z konfliktami we współpracy działów.

    Cena: 14,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    30pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    Cena: 34,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    70pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Kontekst zrównoważonego rozwoju - ebook

    Data publikacji: 02.07.2019

    Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketing owo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking - ebook

    Data publikacji: 07.06.2019

    Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek...

    Cena: 39,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    80pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych - ebook

    Data publikacji: 08.03.2019

    Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego...

    Cena: 55,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    110pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - ebook

    Data publikacji: 06.03.2019

    Transformacja cyfrowa , której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie...

    Cena: 63,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    126pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing w erze technologii cyfrowych. Nowoczesne koncepcje i wyzwania - ebook

    Data publikacji: 05.03.2019

    Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Logistyczna obsługa klienta. Metody ilościowe - ebook

    Data publikacji: 14.10.2018

    To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Trzy minuty
  2. 2.Sekrety letniego ogrodu
  3. 3.Bad Boy's Girl 5
  4. 4.My Secret Youtube Life
  5. 5.Żyli długo i szczęśliwie
  6. 6.Krewni
  7. 7.Dziedzictwo Kopernika II. Klątwa węża
  8. 8.TRZY SEKUNDY
  9. 9.Daleko od morza
  10. 10.Yeti

Najchętniej kupowane

  1. 1.Kroki mordercy
  2. 2.Invictus
  3. 3.Listy zza grobu
  4. 4.Upadek i wzlot Reginalda Perrina
  5. 5.Inna
  6. 6.Mózg ćwiczy
  7. 7.Teraz zaśniesz
  8. 8.Jak dawniej leczono czyli plomby z mchu i inne historie
  9. 9.Zimny kolor nieba
  10. 10.Szczelina