Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

Kursy językowe
Języki obce w najlepszym wydaniu ......

główne menu

Audiobooki: promocja stała

marketing

  • Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II - ebook

    Data publikacji: 16.08.2017

    „Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II” Pawła Sali to obowiązkowa pozycja dla każdego email marketera . Email marketing to jedna z najbardziej efektywnych form (jeśli nie najefektywniejsza) marketingu w Internecie. Paweł Sala odkrywa przed czytelnikiem jak w umiejętny sposób odnosić same zyski, efektywnie rozbudować swoją listę subskrybentów, oraz w jaki sposób zmienić 1...

    Cena: 34,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    70pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Moje przygody z marketingiem - ebook

    Data publikacji: 30.06.2017

    "Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie....

    Cena: 39,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    80pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Content Marketing. Twoja firma widoczna w internecie - ebook

    Data publikacji: 05.06.2017

    "Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe...

    Cena: 29,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    60pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu – ebook – MARK17037

    Data publikacji: 15.05.2017

    Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie...

    Cena: 43,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    88pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność - ebook

    Data publikacji: 14.04.2017

    "To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...

    Cena: 29,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    60pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook – MARK16043

    Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook – MARK16043

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Cena: 9,20 zł
    (zawiera 23% VAT)
    18pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook – MARK16044

    Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook – MARK16044

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Cena: 9,20 zł
    (zawiera 23% VAT)
    18pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 1 – ebook – MARK16034

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Cena: 9,20 zł
    (zawiera 23% VAT)
    18pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 3 – ebook – MARK16036

    Badania marketingowe. Rozdział 3 – ebook – MARK16036

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 3 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Cena: 9,20 zł
    (zawiera 23% VAT)
    18pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe. Rozdział 4 – ebook – MARK16037

    Badania marketingowe. Rozdział 4 – ebook – MARK16037

    Data publikacji: 26.01.2017

    ROZDZIAŁ 4 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Cena: 9,20 zł
    (zawiera 23% VAT)
    18pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Zrób to kochanie
  2. 2.Mroczne zakamarki
  3. 3.Najtwardsza stal
  4. 4.Nie czas na pożegnanie
  5. 5.Detektyw nr 10/2017
  6. 6.Apteka marzeń
  7. 7.Suma drobnych radości
  8. 8.Podwójna tożsamość bogów
  9. 9.Co boli związek?
  10. 10.Reguła nr 1

Najchętniej kupowane

  1. 1.Grecka przygoda
  2. 2.Podróż po miłość
  3. 3.Cena pożądania
  4. 4.Spróbujmy jeszcze raz
  5. 5.Piękna hakerka
  6. 6.Narodziny gwiazdy
  7. 7.Suknia prababki
  8. 8.Reguła nr 1
  9. 9.Marlena. Błękitny anioł w garniturze
  10. 10.Idealne życie