Język angielski - poziom B2
Niezależnie od tego, czy angielski jest twoim pierwszym, drugim czy nawet trzecim językiem, nowa, globalna gospodarka cyfrowa sprawia, że umiejętność sprawnej komunikacji w tym języku nigdy dotąd nie była tak istotna, zarówno dla ciebie, jak i dla twojej firmy.
Książka dostarcza wskazówek, jak pisać różnego rodzaju teksty, które pomogą skutecznie porozumiewać się
z...
W tytule " Jak asertywnie komunikować?" Piotr Bucki zwraca uwagę na rolę zdrowej samooceny. Bez względu na to, czy chodzi o relacje w pracy, w domu czy o rozwój, bez zdrowych asertywnych zachowań trudno jest osiągnąć mądrą życiową równowagę. Asertywność to jedna z najważniejszych cech i podstawa zdrowych relacji w biznesie (i nie tylko). Dzięki temu e-bookowi wzmocnisz swoją samoocenę, nauczysz się,...
W tytule "Jak komunikować się w pracy?" Piotr Bucki uczy umiejętności mądrego i sprawnego komunikowania - jednej z najczęściej poszukiwanych kompetencji u pracowników. Ten e-book odkryje przed Tobą sekrety dobrej komunikacji. Nauczysz się lepiej mówić, a przede wszystkim - lepiej słuchać oraz kształtować empatię. Nauczysz się komunikować z pełną świadomością, by osiągać swoje cele i budować lepsze...
Książka dla pedagogów, nauczycieli, rodziców.
Umiejętności społeczne. To one pozwalają nam skutecznie komunikować się z innymi, rozpoznawać swoje emocje i dawać im wyraz.
Dzięki nim radzimy sobie w sytuacjach konfliktowych, potrafimy asertywnie sformułować swoje zdanie, nie spalamy się emocjonalnie podczas rywalizacji. Umiejętności społeczne warto i należy rozwijać od najmłodszych lat. Pomóc...
"Negocjacje bez tajemnic: Poradnik dla początkujących i profesjonalistów" to niezbędny przewodnik dla każdego, kto pragnie doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy doświadczonym negocjatorem, ten eBook dostarcza praktycznych wskazówek, sprawdzonych strategii i psychologicznych wglądów, które pomogą Ci osiągać lepsze wyniki zarówno w życiu zawodowym,...
Złość, niezadowolenie, agresja, alkohol lub inne środki odurzające, a czasem zwykłe nierozumienie. To wszystko, z czym personel medyczny na co dzień styka się w swojej pracy. Pacjenci w sytuacjach stresowych ulegają emocjom. Z książki dowiesz się czy lekarz może odmówić wykonania świadczenia zdrowotnego wobec agresywnego pacjenta; jak postępować z trudnym pacjentem; jak komunikować się z pacjentem,...
Język angielskiPoziom A1-B2.
Poznaj najczęściej używane w języku angielskim rzeczowniki, by z łatwością wykorzystywać je w codziennej komunikacji.
Ta książka pozwoli ci na szybką i efektywną naukę angielskich rzeczowników. Dlaczego akurat tej części mowy? Ponieważ w języku angielskim jest ona najliczniej reprezentowana. W końcu im szybciej opanuje się to, co jest w języku obcym najczęściej używane,...
Bez znajomości siebie trudno jest prawdziwie być z drugim człowiekiem.
Dlaczego trwam w relacji, w której nie jestem szczęśliwa? Czy wszystko jest ze mną w porządku? Dlaczego mój kolejny związek się rozpadł? Czy ty też zadajesz sobie te pytania?
Bycie w trudnych relacjach to doświadczenie wielu z nas. Cierpimy, a mimo to trwamy w nich dalej. Spełniamy potrzeby i oczekiwania partnera, rezygnując...
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla wszystkich, którzy planują wyjazd za granicę do krajów niemieckojęzycznych.
Nieznajomość języka obcego lub brak odpowiedniego zasobu słownictwa przyczynia się do wielu problemów z porozumiewaniem się i przebywaniem w kraju, w którym należy komunikować się w języku obcym, w tym przypadku w języku niemieckim.
Książka przedstawia niezbędne słownictwo związane...
O emocjach w pracy i o tym, jak pomagają nam odnieść sukces zawodowy.
Wyjątkowo zabawny, ciepły, dowcipny i mądry przewodnik, pokazujący jak inteligentnie pogodzić emocji z profesjonalizmem. Obala mit, że w pracy nie ma miejsca na emocje. Nie można komunikować się zrozumiale, dopóki nie będzie się świadomym własnych uczuć i emocji, które wywołuje się u innych. Nie można budować produktywnych relacji...