Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

copy

  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data publikacji: 13.08.2019

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Copywriting internetowy - ebook

    Data publikacji: 03.10.2016

    " Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem - ebook

    Data publikacji: 25.10.2013

    „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 33,90 32,21 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 1
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Kto zabił zmianę? - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Kto zabił zmianę? - audiobook

    Data publikacji: 15.11.2019

    Aż 70 procent zmian w firmach kończy się porażką Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu - bywa, że dużych i kosztownych - zmian w celu poprawienia firmowego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii, rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Kto zabił zmianę? - ebook

    Data publikacji: 15.11.2019

    Aż 70 procent zmian w firmach kończy się porażką Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu - bywa, że dużych i kosztownych - zmian w celu poprawienia firmowego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii, rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Niszcz, powiedziała - ebook

    Data publikacji: 18.09.2019

    Niech arteriami popłynie krew! Zaginięcie byłej dziewczyny, która najwidoczniej prowadziła podwójne życie, zapowiada początek koszmaru Szymona, trzydziestoletniego copywritera. Nagle piętrzą się dziwne przypadki, a nowi pracodawcy zdają się skrywać wiele sekretów. Szymon zdaje sobie sprawę, że uczestniczy w upiornej grze, gdy hasło reklamowe, którego jest autorem, zostaje wykorzystane przez terrorystów...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 27,90 26,51 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści - ebook

    Data publikacji: 02.07.2019

    Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne. „Viral” to pierwsza na polskim...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Instrukcja obsługi kobiety - ebook

    Data publikacji: 28.02.2018

    Jak zrozumieć kobietę? I czy to w ogóle jest to możliwe? Po sukcesie książki Instrukcja obsługi faceta nadszedł czas, by dowiedzieć się więcej o „bardziej skomplikowanej” połowie ludzkości - kobiecie. Kolejny przewodnik po damsko-męskiej komunikacji Katarzyny Miller i Suzan Giżyńskiej, to także praktyczny podręcznik, jak wychodzić z trudnych konfliktowych sytuacji. Z książki Instrukcja...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Instrukcja obsługi faceta - ebook

    Data publikacji: 24.05.2017

    Jak świat światem kobiety poszukują odpowiedzi na dziesiątki dylematów związanych z płcią przeciwną. A gdyby tak można było zajrzeć do instrukcji obsługi mężczyzny? Instrukcja obsługi faceta to przewodnik po damsko-męskiej komunikacji, ale również szybki i praktyczny podręcznik jak wychodzić z trudnych, konfliktowych sytuacji z płcią przeciwną. Jak „czytać” mężczyznę i jak do niego mówić,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 33,20 31,54 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Nowa dziewczyna
  2. 2.Ekonomia dla normalnych ludzi
  3. 3.Sebastian Mila. Autobiografia
  4. 4.Christo Stoiczkow. Autobiografia
  5. 5.Kłamca 4. Kill’em all
  6. 6.Flea. Acid for the Children. Wspomnienia legendarnego basisty Red Hot Chili Peppers
  7. 7.Rekolekcje dla nieprzystosowanych
  8. 8.Rekolekcje (anty)kryzysowe
  9. 9.Przewodnik po stanach pokusy. 20 rozważań o codziennych wyborach
  10. 10.Przebaczenie. Bułka z masłem czy zakalec

Najchętniej kupowane

  1. 1.Iluzjonista
  2. 2.Dietetyk na talerzu
  3. 3.Miłość leczy rany
  4. 4.Cicha noc
  5. 5.Martwy sezon
  6. 6.Uwierz w Mikołaja
  7. 7.Pokój motyli
  8. 8.Listy niezapomniane. Tom II
  9. 9.Średniowieczna Europa
  10. 10.Behawiorysta