Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - ebook

63,00 59,85 zł (zawiera 23 % VAT)
120 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Grzegorz Mazurek 

06.03.2019

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-20422-8

Opis:

Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - ebook
Forma zakupuCena

Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu - ebook

63,00 59,85 zł (zawiera 23 % VAT)
120 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Zwiedzeni przez losowość. Rola przypadku w życiu i w rynkowej grze
  2. 2.Antykruchość. O rzeczach, którym służą wstrząsy
  3. 3.Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes
  4. 4.Nadchodzi Osobliwość. Kiedy człowiek przekroczy granice biologii
  5. 5.Fastlane milionera
  6. 6.Negocjuj nienegocjowalne
  7. 7.Skuteczna promocja przy niskim budżecie
  8. 8.Marketing 4.0
  9. 9.Ekonomia dla normalnych ludzi - wprowadzenie do szkoły austriackiej
  10. 10.TAK! 60 sekretów nauki perswazji