Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Symbolika stosowana w reklamach - ebook

12,10 11,50 zł (zawiera 23 % VAT)
23 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • PDF (znak wodny)

Marta Bluszcz 

01.12.2008

polski

110

E-bookowo

978-83-61184-09-6

Opis:


Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory.


Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych.


Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.


O autorze:


Marta Bluszcz

Urodzona w Sosnowcu, z wykształcenia ekonomistka, duszą humanistka. Imponują jej zarówno umysły ścisłe jak i osobowości artystyczne o dużej wyobraźni. Życiowa optymistka. Uwielbia psy i dobrą książkę, wolny czas spędza leniwie. Obecnie przygotowuje się do nowej roli - mamy. Prowadzi dwa blogi: www.chaotyczna.blox.pl oraz www.lekkodepresyjny.blox.pl

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Symbolika stosowana w reklamach - ebook
Forma zakupuCena

Symbolika stosowana w reklamach - ebook

12,10 11,50 zł (zawiera 23 % VAT)
23 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane