Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

Kursy językowe
Języki obce w najlepszym wydaniu ......

główne menu

Audiobooki: promocja stała

Nadchodzi Osobliwość. Kiedy człowiek przekroczy granice biologii - ebook

39,00 zł (zawiera 23 % VAT)
78 pktProgram lojalnościowy

  • PDF (znak wodny)
  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Ray Kurzweil 

10.02.2016

polski

Kurhaus Publishing

978-836-530-107-9

Opis:

Czym ludzki mózg różni się od komputera? Czy to możliwe, że jesteśmy śmiertelni tylko dlatego, że wciąż jeszcze nie chcemy żyć wiecznie? Co się stanie, kiedy sztuczna inteligencja zacznie dominować nad biologiczną? Czy w XXI wieku dojdzie do fuzji biologii z technologią i robotyką? I czy to znaczy, że ludzie na dobre zamienią się w roboty? Ray Kurzweil snuje porywającą opowieść o przyszłości człowieka i stawia tezę, że przeznaczeniem naszej cywilizacji jest fuzja człowieka z maszyną. To przeznaczenie nazywa „Osobliwością” (ang. Singularity). Osobliwość ma nadejść do 2045 roku!

Z najdrobniejszymi szczegółami, analizując setki wzorców, autor opisuje, jak z biegiem lat z ludzi „analogowych przekształcimy się w Człowieka 2.0 („W naszym krwiobiegu krążyć będą miliardy nanobotów. Będą niszczyć patogeny, poprawiać błędy DNA, eliminować toksyny i wykonywać wiele innych zadań, by poprawić nasze fizyczne samopoczucie. W rezultacie będziemy w stanie żyć bez końca, nie starzejąc się…”) i Człowieka 3.0 („Stajemy się cyborgami”). Książka Kurzweila to literacki hołd złożony magii technologii. 

Ponieważ od ostatniego wydania książki (2006 rok) minęło już kilka lat, czas miał szansę zweryfikować niektóre ze śmiałych tez Kurzweila. Jego ogólne przesłanie pozostaje jednak wciąż aktualne, a lektura książki jest fascynującą przygodą.  

O AUTORZE: Raymond „Ray” Kurzweil (ur. 1948) jest amerykańskim wynalazcą, futurologiem, przedsiębiorcą i pisarzem. Od 2012 roku pełni funkcję dyrektora technicznego firmy Google. Absolwent amerykańskiego Massachusetts Institute of Technology. Od lat 80. kierowa różnymi spółkami, zajmującymi się opracowywaniem i wdrażaniem nowych technologii, takich jak m.in. syntezatory mowy oraz systemy rozpo­znawania znaków w plikach graficznych (OCR). Jest autorem znanych na całym świecie książek o sztucznej inteligencji, biotechnologii i transhumanizmie: „Wiek maszyn inteligentnych” (1990), „Wiek maszyn duchowych” (1999) oraz „Nadchodzi Osobliwość: Kiedy człowiek przekroczy granice biologii” (2005). Założyciel ka­tedry futurologii na Singularity University w Dolinie Krzemowej – interdyscyplinarnych studiach, które mają na celu „przygotować ludzkość na przyśpieszoną zmianę technologiczną”. Od 2001 roku prowadzi instytut Kurzweil Accelerating Intelligence zajmujący się monitorowaniem zmian będących następstwem procesów rozwoju technologii opisanych w jego książkach. W 2011 roku trafił na 30. miejsce w rankingu najbardziej wpływowych ludzi świata tygodnika Time.


Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Nadchodzi Osobliwość. Kiedy człowiek przekroczy granice biologii - ebook
Forma zakupuCena

Nadchodzi Osobliwość. Kiedy człowiek przekroczy granice biologii - ebook

39,00 zł (zawiera 23 % VAT)
78 pktProgram lojalnościowy
    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nadchodzi Osobliwość. Kiedy człowiek przekroczy granice biologii
  2. 2.Fastlane milionera
  3. 3.Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie! Nigdy nie idź na kompromis
  4. 4.Świat przyszłości
  5. 5.Nowy jednominutowy Menedżer
  6. 6.Chiński smok w polskiej firmie
  7. 7.Marketing 4.0
  8. 8.Scrum i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile.
  9. 9.Świeże podejście do e-mail marketingu. Wydanie II
  10. 10.Content marketing po polsku