Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Marketing w turystyce i rekreacji - ebook

39,90 zł (zawiera 23 % VAT)
80 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Redaktor naukowy Aleksander Panasiuk 

03.10.2016

polski

382

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-17527-6

Opis:

Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji.

Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając:

· podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych,

· rynek usług turystycznych i rekreacyjnych,

· zachowania klientów na tym rynku,

· elementy marketingu-mix (5P),

· marketing terytorialny w turystyce,

· markowy produkt turystyczny,

· nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej,

· marketing relacji w turystyce i rekreacji,

· badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.

Prezentowany podręcznik akademicki jest zgodny z obowiązującymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumiały język narracji powodują, że jest znakomitym źródłem wiedzy dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalności turystycznych kierunków ekonomicznych, a także osób profesjonalnie zajmujących się tą dziedziną.

Autorami podręcznika są pracownicy dydaktyczno-naukowi związani z Katedrą Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego, Katedrą Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Katedrą Geografii Regionalnej i Turyzmu Uniwersytetu Śląskiego.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Marketing w turystyce i rekreacji - ebook
Forma zakupuCena

Marketing w turystyce i rekreacji - ebook

39,90 zł (zawiera 23 % VAT)
80 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Business Intelligence. Systemy wspomagania decyzji biznesowych
  2. 2.Algologia. Praktyczny przewodnik
  3. 3.Aby być sobą. Wprowadzenie do analizy transakcyjnej
  4. 4.Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą
  5. 5.Szef wymagający i wyrozumiały
  6. 6.10 minut uważności
  7. 7.Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking
  8. 8.Korpoface, czyli potęga słonia krokiem ślimaka
  9. 9.Deep learning. Głęboka rewolucja
  10. 10.Świat na TAK!

Najchętniej kupowane