Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook

54,90 52,15 zł (zawiera 23 % VAT)
104 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Grzegorz Mazurek 

25.11.2018

polski

440

Poltext

978-83-7561-966-9

Opis:

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook
Forma zakupuCena

E-marketing. Strategia, planowanie, praktyka - ebook

54,90 52,15 zł (zawiera 23 % VAT)
104 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Królowa oszczędzania. Mój rok bez zakupów
  2. 2.Kot w domu. Instrukcja obsługi
  3. 3.Instrukcja obsługi faceta
  4. 4.Droga artysty. Jak wyzwolić w sobie twórcę
  5. 5.Ludzie. Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko
  6. 6.Stulecie trucicieli
  7. 7.Obniż cukier w 8 tygodni. Przeprogramuj swój organizm
  8. 8.Farmagedon. Rzeczywisty koszt taniego mięsa
  9. 9.Pantera. Legendarny czołg
  10. 10.Nowy Jednominutowy Menedżer