Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

social

  • Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - audiobook

    Data dostępności: 15.01.2020

    Data publikacji: 15.01.2020

    Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Rewolucja social media - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Rewolucja social media - audiobook

    Data dostępności: 23.05.2013

    Data publikacji: 08.05.2013

    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 27,81 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone - audiobook

    Data dostępności: 11.01.2021

    Data publikacji: 11.01.2021

    Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,00 45,57 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data dostępności: 15.01.2020

    Data publikacji: 15.01.2020

    Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Social Capital in the University-Based Innovation Ecosystems in the Leading Life-Science Clusters: Implications for Poland - ebook

    Data dostępności: 02.06.2020

    Data publikacji: 02.06.2020

    This publication is a scientific monograph in English This monograph contributes to the emerging debate on the topic of innovation ecosystems by delivering new insights into and knowledge of the role of social capital, social networks and collaborative social environments in the successful life sciences innovation ecosystems. The authors applied a qualitative interview and direct observation methods...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 89,00 82,77 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • The Jewish Community: Authority and Social Control in Poznan and Swarzedz 1650-1793 - ebook

    Data dostępności: 23.03.2015

    Data publikacji: 02.03.2015

    "Książka - napisana przede wszystkim na podstawie źródeł żydowskich, przeważnie w języku hebrajskim - stanowi cenny wkład w badania nad dziejami Żydów w Polsce. Na przykładzie gmin w Poznaniu i Swarzędzu pokazuje mechanizmy funkcjonowania i politykę władz gminy żydowskiej w epoce nowożytnej w okresie między zakończeniem wojen szwedzkich a schyłkiem Rzeczypospolitej. Szczegółowy opis oraz analiza struktury...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,00 39,06 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - ebook

    Data dostępności: 13.01.2017

    Data publikacji: 10.02.2016

    Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,00 17,67 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Mainstream - ebook

    Data dostępności: 20.04.2018

    Data publikacji: 20.04.2018

    Mainstream. Social porn horror. Przerażająca historia młodego małżeństwa i ich dwumiesięcznej córeczki. Maciej jest początkującym ambitnym pisarzem i redaktorem lokalnej gazety. Klara jest jego żoną i matką dwumiesięcznej Sary. Po narodzinach dziecka małżeństwo przeżywa kryzys. W dodatku pewnego dnia Maciej dostaje e-mail ze zdjęciami nagiej żony. Kiedy rodzina wyjeżdża na Boże Narodzenie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 25,00 23,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Komunikacja w mediach społecznościowych - ebook

    Data dostępności: 17.01.2017

    Data publikacji: 02.01.2012

    „Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów oraz nowych form komunikowania, jakie wytworzyły się w procesie ich dynamicznego rozwoju. Obok naukowych teorii przedstawione zostały przykłady praktyczne, wyjęte wprost z tętniącego życiem wirtualnego świata. To w dużej mierze serwisy społecznościowe i skupione wokół nich e-społeczności budują potęgę internetu, tworząc...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,00 31,62 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing w twojej firmie - ebook

    Data dostępności: 17.09.2021

    Data publikacji: 17.09.2021

    Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Przepaść
  2. 2.Tajemniczy opiekun
  3. 3.Crimen. Opowieść sensacyjna z XVII wieku
  4. 4.Rewolucja niebieska. Powieść o Mikołaju Koperniku
  5. 5.Fałszywy świadek
  6. 6.Męski obowiązek
  7. 7.Sztuka proszenia. Jak przestałam się martwić i pozwoliłam sobie pomóc
  8. 8.Wprost
  9. 9.Głos Ziemi Cieszyńskiej
  10. 10.Burda

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Tygodnik Powszechny
  5. 5.Motor
  6. 6.Polityka
  7. 7.Auto Świat
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Zwierciadło
  10. 10.Dziennik Gazeta Prawna