Koniec drogi może tak naprawdę okazać się jej początkiem…
Madeline w wynajętej pracowni ukrytej w pełnym zieleni zaułku Paryża szukała samotności. Niestety, w wyniku nieporozumienia w to samo miejsce trafił dramatopisarz Gaspard. Los skazuje tych dwoje wrażliwych samotników na dzielenie jednej przestrzeni życiowej - pracowni należącej przez lata do słynnego artysty, Seana Lorenza, którego ostatnie...
Krakowska policja próbuje znaleźć powiązanie pomiędzy trzema ofiarami, których ciała odnaleziono w lesie.
Sprawca dokonał na nich sekcji zwłok, przywłaszczając do swojej kolekcji poszczególne narządy. Technik kryminalistyki, Miłosz Goczałka, zostaje odsunięty od sprawy, gdy nie zgadza się pominąć w protokole problematycznych dla prokuratury dowodów. Jego prywatne śledztwo niespodziewanie prowadzi...
Wielki literacki reportaż, będący afirmacją odbudowy gospodarczej II RP.
Napisany „ku pokrzepieniu serc”, a wręcz - jak żartował sam Wańkowicz - na zamówienie społeczne. Aby w pełni oddać wysiłki społeczeństwa i ogólne nastroje panujące w dwudziestoleciu międzywojennym, autor zgromadził bogactwo materiałów i przeprowadził setki rozmów z osobami każdego szczebla - od górników i marynarzy...
Jakub Stern powraca!
Wojna z bolszewikami w 1920, okupacja sowiecka Lwowa w 1939, wydarzenia marcowe oraz interwencja wojsk Układu Warszawskiego w Czechosłowacji w 1968 roku, stanowią tło historyczne „Lekcji martwej mowy”, w którą wplątana została dziennikarska para: Jakub Stern i Wilga de Brie z przedwojennego „Kuriera”.
Jakub Stern wraca do Lwowa z misją. Po co? Kto mu pomaga,...
Gratka dla graczy, czyli zbiór anegdot ukazujących się w latach 2001-2004 w miesięczniku „Świat Gier Komputerowych”. Gratka tym większa, że zbiór wzbogacono o teksty dotychczas niedrukowane. Było to bowiem tak: redaktor naczelny (Piotr Pieńkowski) zamawiał u autora (Marcin Przybyłek aka Martin Ann) piętnaście short-stories miesięcznie, a z nich do druku wybierał trzy. Pozostało więc mnóstwo...
Dwójka gimnazjalistów dziwnym zbiegiem okoliczności trafia do świata gier komputerowych. Przemierzają tę dziwną krainę, podzieloną na różne kategorie. Okazuje się, że w każdej z nich panują osobliwe prawa i idee. Kalina i Kaj, chcąc się wydostać z tej alternatywnej, zrozumiałej tylko dla dorosłych rzeczywistości, muszą stawić czoła wszelkim przeciwnościom. Spotkania z Ideami Zaściankowości, Zakłamania,...
"Czas przełomów, czas rozdarcia, czas walki, czas intryg, czas bohaterów.
Rok tysięczny.
Bolesław po śmierci ojca stara się zapanować nad, dopiero co, powstałym państwem. Sytuacji nie poprawia łaknąca władzy macocha i jej synowie. Na tle burzliwych czasów przełomu wieku Bunsch opowiada historię Bolka próbującego, nie tylko, podtrzymać dziedzictwo ojca, ale je powiększyć, cesarza Ottona marzącego...
Wartka akcja, wyraziste postacie, dramat jednostki i zdarzenia z burzliwych czasów państwa Polan przełożone na karty powieści! Karol Bunsch w sposób mistrzowski maluje obraz Polski X wieku, gdzie możni władcy wszelkimi środkami chcą pozyskać mocarnych sprzymierzeńców, obce wojska stoją u granic dopiero co jednoczącego się Państwa, a kruche sojusze drżą w posadach. Ojciec i syn, syn i ojciec - jak ich...
Gadamec: Czas silnych istot II
Trwa wielka wojna z Thirami. Przeciwko siłom wroga może wystąpić pięciokrotnie mniejsza armia WayEmpire, dowodzona przez admirała Hawka. Sytuacja jest niewesoła. Może nowa zdolność kilkunastu tysięcy Ranów do przeobrażania się w stumetrowe anioły zagłady uratuje Imperium? A może to Arka - wywrotowy eksperyment Sergia Lamy odegra decydującą rolę?
Miłośników serii...
Czy największy atut, może stać się przekleństwem? Gdzie jest granica zemsty? Kto jest prawdziwym wrogiem? Jak nawrócić cały naród, kiedy samemu się nie wierzy? Za którą granicą szukać sojuszników, a za którą wrogów? Na tle burzliwych czasów powstania państwa polskiego Bunsch opisuje historię przenikliwego Zbrozły, chytrego Szmatki oraz Dzika - olbrzyma z lasu, silnego, a przy tym prostodusznego, próbującego...