Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

artur jablonski

  • Jak pisać, żeby czytali? - ebook

    Data dostępności: 13.08.2021

    Data publikacji: 13.08.2021

    W tytule "Jak pisać, żeby czytali?" Artur Jabłoński - ekspert w dziedzinie copywritingu - odkrywa tajemnice dobrego pisania. Dobrego, czyli takiego, które przekaże czytelnikowi to, co chcesz mu przekazać. Z tego e-booka dowiesz się między innymi: jak ludzie czytają, na które elementy zwracać szczególną uwagę, jak ważne są tytuły, jaka powinna być długość akapitów, jakie czcionki stosować czy co to...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 25,00 23,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Skuteczna reklama na LinkedInie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Skuteczna reklama na LinkedInie - audiobook

    Data dostępności: 27.07.2021

    Data publikacji: 27.07.2021

    Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 57,00 53,01 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

    Data dostępności: 23.06.2020

    Data publikacji: 23.06.2020

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. ...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 32,46 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Przyczepne historie - ebook

    Data dostępności: 18.09.2020

    Data publikacji: 18.09.2020

    Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 51,06 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Nieposkromiona namiętność
  2. 2.Flaw(less). Opowiedz mi naszą historię
  3. 3.W pogoni za Veronica
  4. 4.A miało być tak pięknie
  5. 5.Love-Hate, Hate-Love
  6. 6.Wspaniałe trzy tygodnie
  7. 7.Sztuka wojny dla kobiet. Jak wygrywać bez walki
  8. 8.Tydzień Trybunalski
  9. 9.Tygodnik Prudnicki
  10. 10.Co przyniesie los

Najchętniej kupowane

  1. 1.Przegląd Sportowy
  2. 2.Tygodnik Do Rzeczy
  3. 3.Newsweek Polska
  4. 4.Nowa Fantastyka
  5. 5.Plus Minus
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Motor
  8. 8.Dziennik Gazeta Prawna
  9. 9.Mów mi Win
  10. 10.Polityka