Poglądy księdza Hieronima Coignarda. Les Opinions de M. Jérôme Coignard recueillies par Jacques Tournebroche. Książka w dwóch wersjach językowych: polskiej i francuskiej. Version bilingue: polonaise et française.
Fragmenty: Nie mam potrzeby streszczać tutaj życiorysu księdza Hieronima Coignarda, profesora krasomówstwa w kolegium w Beauvais, bibliotekarza pana de Séez (Sagiensis...
Prawo Analogii opisuje sposób postrzegania Świata rozciągający się "pionowo" w stosunku do Prawa Przyczyny i Skutku.
Prawo Przyczyny i Skutku jest domeną lewej półkuli mózgowej i jest związane z logicznym myśleniem, analizą i czasem. Prawo Analogii jest związane z prawą półkulą, syntezą i jest do zastosowania w różnych dziedzinach życia.
To Prawo Analogii mówi, że "małe odbija się w dużym", że "jak...
Tygiel przemiany energii dla pieniędzy i obfitości jest odmianą Tygla przemiany energii zorientowaną na cele związane z pieniędzmi, pracą, zarabianiem, dostatkiem, bogactwem materialnym.
Do stworzenia Tygla przemiany energii zainspirowała mnie Daria. Pisząc o swoim dążeniu do celu, o działaniach i wewnętrznej pracy stwierdzała, że jednocześnie Podświadomość mówi jej, „że to bez sensu, że nie...
Tygiel przemiany energii dla związków i relacji jest odmianą Tygla przemiany energii zorientowaną na cele związane z relacjami międzyludzkimi. To ćwiczenie dla tych wszystkich, którzy są w trakcie lub planują nawiązać kontakt z najlepszymi dla siebie osobami, partnerami czy współpracownikami.
Do stworzenia Tygla przemiany energii zainspirowała mnie Daria. Pisząc o swoim dążeniu do celu, o działaniach...
W jaki sposób technologia rozszerzy granice tego, co możliwe, i przekształci świat, który znamy dziś?
Tempo, w jakim rozwija się technologia, jest znacznie szybsze, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. W ciągu tej dekady będziemy świadkami większych wstrząsów i wytworzymy większe bogactwo niż przez ostatnie 100 lat. Diamandis i Kotler prześledzili, jak kolejne fale przyspieszających technologii będą...
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz
Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....