Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

reklamowe

  • Press – e-wydanie – 3-4/2024

    Press – e-wydanie – 3-4/2024

    Data dostępności: 01.03.2024

    Data publikacji: 01.03.2024

    PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,00 21,85 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4.9
    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Skuteczna promocja przy niskim budżecie - ebook

    Data dostępności: 26.04.2013

    Data publikacji: 12.10.2009

    Podręcznik pokazuje możliwości działania małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach ograniczeń związanych z niskim budżetem. Z obserwacji typowych zachowań małych firm wynika, że wiele niszowych przedsiębiorstw próbuje pokonac konkurentów ich własną bronią podejmując standardowe, rozproszone i drogie działania reklamowe lub rozpoczyna skazane na porażkę wojny cenowe. Ta książka pokazuje, że może...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,99 14,39 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - audiobook

    Data dostępności: 29.12.2020

    Data publikacji: 29.12.2020

    Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Global Business English. Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym - ebook

    Data dostępności: 24.05.2019

    Data publikacji: 24.05.2019

    Język angielski - poziom B2 Niezależnie od tego, czy angielski jest twoim pierwszym, drugim czy nawet trzecim językiem, nowa, globalna gospodarka cyfrowa sprawia, że umiejętność sprawnej komunikacji w tym języku nigdy dotąd nie była tak istotna, zarówno dla ciebie, jak i dla twojej firmy. Książka dostarcza wskazówek, jak pisać różnego rodzaju teksty, które pomogą skutecznie porozumiewać się z...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data dostępności: 26.02.2024

    Data publikacji: 26.02.2024

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking - audiobook

    Data dostępności: 01.07.2019

    Data publikacji: 01.07.2019

    Perfekcyjnie, jak to w korporacji Chaos, chaos, wszędzie chaos. Fabryka nie nadąża z produkcją, ponieważ zamówienia docierają do niej zbyt późno. Kontrahent otrzymuje nie ten towar, który kupił, albo owszem - ten, tyle że w zbyt małej/zbyt dużej ilości. Faktury kupujący nie dostaje wcale, gdyż zawalona papierami księgowość zapomniała ją wystawić. Dział obsługi klienta gęsto się tłumaczy, szuka winnych,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,00 53,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Lekcja francuskiego - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Lekcja francuskiego - audiobook

    Data dostępności: 21.12.2022

    Data publikacji: 21.12.2022

    Halvor Gastrell, mimo młodego wieku, osiągnęła naprawdę wiele. Miliony obserwatorów w mediach społecznościowych, kampanie reklamowe i szeroko otwarte drzwi do międzynarodowej kariery. Radość z sukcesów przysłaniają jedynie wygórowane oczekiwania rodziców i… powrót do San Francisco jej siostry, Harper. Wkrótce okazuje się, że łączy je więcej, niż mogłyby podejrzewać, w tym podobny gust, jeśli...

    TANIEJ 40 %
    Cena: 39,99 23,99 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Data dostępności: 29.03.2019

    Data publikacji: 29.03.2019

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook

    Data dostępności: 09.11.2018

    Data publikacji: 09.11.2018

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Które diety naprawdę działają. Prawdziwe historie, wnioski, opinie, porady... - ebook

    Data dostępności: 11.08.2015

    Data publikacji: 11.08.2015

    "Jeśli masz dość zastanawiania się, które diety naprawdę działają i skutecznie redukują nadwagę (w tym likwidują otyłość), sięgnij po realne doświadczenia tysięcy „dietujących” osób, które powiedzą Ci jakie sposoby na odchudzanie i które programy dietetyczne w końcu okazały się dla nich skuteczne (lub wręcz przeciwnie!). W publikacji opisano wnioski i opinie w odniesieniu do 40. diet...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,90 13,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Najskrytsze miejsca duszy
  2. 2."Lovelight Farms #2 Evelyn & Beckett"
  3. 3.Niebezpieczna fortuna
  4. 4.Esesmanka
  5. 5.Tajemnica domu Uklejów
  6. 6.Mister Hockey
  7. 7.Dream Lake
  8. 8.The Name Drop
  9. 9.Na krawędzi
  10. 10.Cierń

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dziennik Gazeta Prawna
  2. 2.Sport
  3. 3.Tygodnik Do Rzeczy
  4. 4.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  5. 5.Newsweek Polska
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Motor
  8. 8.Plus Minus
  9. 9.Przegląd Sportowy
  10. 10.NIE