Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

marketing strategiczny

  • Rebranding. Strategiczna zmiana dla organizacji - ebook

    Data publikacji: 22.08.2019

    Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebranding . Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 63,00 59,85 zł
    (zawiera 23% VAT)
    120pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Business Intelligence. Systemy wspomagania decyzji biznesowych - ebook

    Data publikacji: 28.06.2019

    Książka jest owocem wieloletnich doświadczeń autora w zakresie budowy inteligentnych systemów wspomagania decyzji zarówno w wymiarze badawczym, jak i praktycznych zastosowań biznesowych. Przedstawiono w niej historię powstania Business Intelligence, zdefiniowano to pojęcie oraz dokonano przeglądu zastosowań tej koncepcji. Omówiono też problematykę hurtowni danych, która stanowi podstawowy element architektury...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 23% VAT)
    89pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking - ebook

    Data publikacji: 07.06.2019

    Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    76pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Data Driven Decisions. Jak odnaleźć się w natłoku danych - ebook

    Data publikacji: 08.03.2019

    Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 55,00 52,25 zł
    (zawiera 23% VAT)
    105pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Marketing. Podręcznik akademicki - ebook

    Data publikacji: 19.12.2017

    Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 63,00 59,85 zł
    (zawiera 23% VAT)
    120pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse - ebook

    Data publikacji: 18.12.2017

    Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,00 44,65 zł
    (zawiera 23% VAT)
    89pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Innowacje we współczesnej gospodarce - ebook

    Data publikacji: 15.05.2016

    WSTĘP Dynamiczny rozwój gospodarki światowej odbywa się obecnie pod wpływem trzech wzajemnie warunkujących się trendów - globalizacji, rewolucji techno-logicznej i informatycznej. Pierwszy z nich, jako rozwinięcie ery fordyzmu, przyczynia się do obniżania kosztów transakcyjnych. Proces ten, jednak według wielu ekonomistów ogranicza możliwość stosowania i utrzymywania w długim okresie przewagi komparatywnej,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,75 23,51 zł
    (zawiera 23% VAT)
    47pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Innowacje technologiczne i społeczne w rozwoju społeczno-gospodarczym - wybrane aspekty - ebook

    Data publikacji: 15.05.2016

    Zmiany występujące w otoczeniu w sposób zasadniczy i dynamiczny oddziałują na warunki, w jakich żyje i gospodaruje człowiek. Współczesny świat i jego struktury są zdeterminowane przede wszystkim przez obecne oraz przyszłe tendencje rozwojowe w zakresie nauki i techniki. Pod wpływem osiągnięć naukowo-technicznych i dokonującego się postępu technologicznego pojawia się konieczność szerszego podejścia...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,90 30,30 zł
    (zawiera 23% VAT)
    61pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Targi w gospodarce rynkowej - ebook

    Data publikacji: 14.01.2015

    Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzymierzeńcach, konkurentach, a nawet potencjalnych przeciwnikach. Niniejsza praca ma w zamierzeniu jej Autorów nie tylko przybliżyć idee, cele i koncepcje przedsięwzięć...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 40,00 38,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    76pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego - audiobook

    Data publikacji: 18.06.2012

    Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje: Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i... włącz je w swój naturalny repertuar zachowań. Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i... subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi. Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku! Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,90 23,65 zł
    (zawiera 23% VAT)
    47pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    Ocena: 4.5
    • MP3 (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Pokój motyli
  2. 2.Jego babeczka
  3. 3.Magiczne kryształy. Proste rytuały na szczęście
  4. 4.Koniec z Eddym
  5. 5.Zwierzenia popkulturalne
  6. 6.Historyjki dla małych uszu
  7. 7.Opowiastki dla małych uszu
  8. 8.Król łotrów
  9. 9.Niemoralne decyzje
  10. 10.Żmijowisko

Najchętniej kupowane

  1. 1.Wyrok
  2. 2.Horyzont
  3. 3.Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie
  4. 4.Terapeutka
  5. 5.Stacja Jagodno. Tom X. Splecione letnie sny
  6. 6.Noc, kiedy umarła
  7. 7.To nie jest hip-hop. Rozmowy II
  8. 8.Ostatnia wdowa
  9. 9.Wasz cyrk, moje małpy. Chronologiczny alfabet moich autorów. Tom 2
  10. 10.Wasz cyrk, moje małpy. Chronologiczny alfabet moich autorów. Tom 1