Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

marketing internetowy w praktyce

  • E-commerce. Strategia. Zarządzanie. Finanse - ebook

    Data publikacji: 18.12.2017

    Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą...

    Cena: 47,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    94pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - ebook

    Data publikacji: 29.09.2016

    "Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie....

    Cena: 51,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    104pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Nieograniczony sukces w sprzedaży - ebook

    Data publikacji: 10.10.2014

    Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór wymówek jest szeroki. Ale zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki...

    Cena: 37,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    76pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Wojna ze światowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy - ebook

    Data publikacji: 01.01.2013

    Skuteczne wdrażanie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwać oparcia na formach przerastających dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rządowej. Być może zmianie ulegnie także sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastępować zaczną popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolności...

    Cena: 23,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    46pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook

    Data publikacji: 15.05.2011

    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...

    Cena: 24,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    50pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Badania marketingowe - ebook

     

    Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają...

    Cena: 79,00 zł
    (zawiera 23% VAT)
    158pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online - ebook

     

    Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...

    Cena: 34,90 zł
    (zawiera 23% VAT)
    70pktProgram lojalnościowy

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Trzy minuty
  2. 2.Sekrety letniego ogrodu
  3. 3.Podróż po miłość
  4. 4.Odzyskać honor
  5. 5.First last kiss
  6. 6.Bad Boy's Girl 5
  7. 7.My Secret Youtube Life
  8. 8.Żyli długo i szczęśliwie
  9. 9.Krewni
  10. 10.Dziedzictwo Kopernika II. Klątwa węża

Najchętniej kupowane

  1. 1.Kroki mordercy
  2. 2.Invictus
  3. 3.Listy zza grobu
  4. 4.Upadek i wzlot Reginalda Perrina
  5. 5.Inna
  6. 6.Mózg ćwiczy
  7. 7.Jak dawniej leczono czyli plomby z mchu i inne historie
  8. 8.Teraz zaśniesz
  9. 9.Zimny kolor nieba
  10. 10.Szczelina