Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

konsument

  • Japonizacja. Anime i jego polscy fani - ebook

    Data publikacji: 14.07.2014

    Książka Piotra Siudy i Anny Koralewskiej to próba wyjaśnienia fenomenu seriali anime w kontekście popularności, jaką cieszą się w samej Japonii, ale przede wszystkim w świecie Zachodu, ze szczególnym uwzględnieniem Polski. Popularność ta przekłada się na wytworzenie się specyficznej subkultury fanów, którzy aktywnie włączają się w promocję poszczególnych seriali oraz w ich jakościowe oblicze, tłumacząc...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 30,00 28,50 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Książka jako towar, książka jako znak. Studia z socjologii literatury - ebook

    Data publikacji: 07.07.2014

    Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury. „Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 20,00 19,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Ścięgna konsumpcyjne. Próby z kulturoznawstwa krytycznego - ebook

    Data publikacji: 07.07.2014

    Książka, którą czytelnik ma przed sobą, jest skromną próbą zastosowania założeń kulturoznawstwa krytycznego podjętą przede wszystkim przez najmłodszą generację badaczek i badaczy reprezentujących polską antropologię i kulturoznawstwo. Tytuł tomu, Ścięgna konsumpcyjne, nie jest przypadkowy. Jego anegdotyczne źródło odwołuje się do pewnego tajemniczego składnika widniejącego w składzie „Konserwy...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,00 33,25 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Rewolucja social media - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Rewolucja social media - audiobook

    Data publikacji: 08.05.2013

    Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Obowiązki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych - ebook

    Data publikacji: 30.11.2012

    Publikacja opisuje obowiązki przedsiębiorstw wodociągowo-kanalizacyjnych wynikających z odrębnych przepisów prawnych. W publikacji znajdą Państwo praktyczne wskazówki i komentarze wynikające m. in. z: ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy z dnia 18 lipca 2001...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 23,37 22,20 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook

    Data publikacji: 22.06.2012

    Zero teorii! Sama praktyka! Polski autor w polskich realiach! Najbardziej aktualna wiedza! Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 28,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 4
    • MP3 (znak wodny)
  • Sponsoring klucz nowoczesnego biznesu - ebook

    Data publikacji: 12.01.2012

    Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,00 75,05 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Rozmowy o rynku książki. Tom 11 - ebook

    Data publikacji: 01.01.2012

    Kolejny, jedenasty już tom publikacji Rozmowy o rynku książki to zbiór 41 wywiadów publikowanych w dwutygodniku „Biblioteka Analiz” w 2011 roku. Bohaterami drukowanych w tomie obszernych rozmów byli przedstawiciele wydawnictw i księgarń, firm dystrybucyjnych oraz instytucji kultury, a także sektora poligraficznego, firm małych i dużych, osoby z dużym doświadczeniem w branży, których głos...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 13,00 12,35 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • PDF (znak wodny)
  • Marketing 3.0 - ebook

    Data publikacji: 15.10.2010

    Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Biznes muzyczny - ebook

    Data publikacji: 01.01.2009

    Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 46,38 44,06 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Rodzina. Najważniejsza firma na świecie
  2. 2.Życiorysy ludzi z Miasta
  3. 3.Życie psa na balkonie
  4. 4.Zatrutka
  5. 5.Wyprawa po szczęście
  6. 6.Wszystko do nas wraca
  7. 7.Wrota Mordoru
  8. 8.W poszukiwaniu szczęścia
  9. 9.Uwięzieni w przeszłości
  10. 10.Trzecia terapia

Najchętniej kupowane

  1. 1.Miłość leczy rany
  2. 2.Dietetyk na talerzu
  3. 3.Cienie
  4. 4.Emocje i nastrój Jak je zrozumieć i kształtować
  5. 5.Niemiecka broń pancerna. Tom 1: 1939-1942
  6. 6.Krótka historia informatyki
  7. 7.Pokój motyli
  8. 8.Iluzjonista
  9. 9.Nowa dziewczyna
  10. 10.Nawiedzony dom