Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

konsument

  • Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - ebook

    Data publikacji: 10.02.2016

    Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze umiesz bezbłędnie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,00 18,05 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Farmagedon. Rzeczywisty koszt taniego mięsa - ebook

    Data publikacji: 13.08.2015

    Za wszystkim, co jemy, kryje się jakaś historia. Właśnie teraz, gdzieś na świecie, zostają zabite 4 tysiące zwierząt. W ciągu ostatnich dziesięcioleci zwierzęta hodowlane znikały z naszych łąk i pastwisk, bo rozrastający się przemysł hodowlany zamknął je w klatkach i boksach. Rocznie pochłania on dziesiątki miliardów niewinnych istot, hodowanych na mięso, mleko i jaja, które codziennie zjadamy. Przez...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Doradca VAT - wydanie specjalne: Zwrot VAT 2015 r. - ebook

    Data publikacji: 03.07.2015

    Podatek od towarów i usług w odróżnieniu od klasycznego podatku obrotowego, z założenia ma być daniną neutralną dla przedsiębiorcy. Jego koszt ma ponosić wyłącznie ostateczny konsument. Gwarantem neutralności jest prawo do odliczenia VAT naliczonego w poprzedniej fazie obrotu. W przypadku nadwyżki podatku naliczonego nad należnym, przedsiębiorca może otrzymać jej zwrot na rachunek bankowy. Polscy podatnicy...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 47,40 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Potencjał biznesowy mediów społecznościowych - ebook

    Data publikacji: 20.03.2015

    Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • E-gatunki dziennikarskie - ebook

    Data publikacji: 20.03.2015

    Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro „każdy” - to z pewnością...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 37,90 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Twoje prawa. Zakupy w Internecie - ebook

    Data publikacji: 10.03.2015

    Tak nagły i szybki wzrost zainteresowania rynkiem e-commerce jest oczywiście zrozumiały i całkowicie uzasadniony. W końcu każdy z nas lubi robić zakupy w kapciach i szlafroku przy kubku gorącej kawy a coraz sprawniej działające firmy kurierskie całkowicie, jak sądzę, zaspokajają potrzeby świadomego konsumenta. Skoro czytasz ten poradnik - najprawdopodobniej albo już coś przez Internet kupiłeś albo...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,00 13,30 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Efekt wirusowy w biznesie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Efekt wirusowy w biznesie - audiobook

    Data publikacji: 20.02.2015

    "Skąd się bierze popularność? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych? - Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? - I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność? W swojej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 34,90 33,15 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Błędy w fakturach a odliczanie VAT - ebook

    Data publikacji: 01.01.2015

    Podatek od towarów i usług z założenia powinien być neutralny dla przedsiębiorcy. Jego koszt powinien obciążać finalnego nabywcę towaru lub usługi (konsumenta). W praktyce zasada ta jest realizowana poprzez prawo do odliczenia od podatku należnego kwot VAT naliczonego w poprzedniej fazie obrotu. Jednak, aby to zrobić, przedsiębiorca musi spełnić kilka warunków. Jednym z nich jest otrzymanie od sprzedawcy...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 14,90 14,16 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Przewodnik po kredycie konsumenckim - ebook

    Data publikacji: 30.12.2014

    Ustawa o kredycie konsumenckim, zawiera regulacje prawne dotyczące zasad zawierania i wykonywania z konsumentami umów o kredyt lub pożyczkę. Ustawodawca polski uznał, iż objęcie konsumentów szczególną ochroną to zabieg niezbędny ze względu na znacznie silniejszą pozycję kredytodawców dysponujących zarówno wiedzą oraz doświadczeniem, których konsumenci nie posiadają. Celem ustawy było wprowadzenie w...

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Sztuka rynkologii - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Sztuka rynkologii - audiobook

    Data publikacji: 02.12.2014

    Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 31,99 30,39 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dietetyk na talerzu
  2. 2.Miłość leczy rany
  3. 3.Iluzjonista
  4. 4.Martwy sezon
  5. 5.Krótka historia informatyki
  6. 6.Niemiecka broń pancerna. Tom 1: 1939-1942
  7. 7.Pokój motyli
  8. 8.Nawiedzony dom
  9. 9.Nowa dziewczyna
  10. 10.O północy w Czarnobylu