Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

ekonomia i biznes ebook

  • Od ekonomicznej teorii do politycznej praktyki - ebook

    Data dostępności: 14.09.2020

    Data publikacji: 14.09.2020

    Ludzkość stoi w obliczu epokowych wyzwań wynikających ze zbiegania się demograficznych, społecznych, ekonomicznych, ekologicznych i politycznych megatrendów, na które dodatkowo nakładają się skutki zgubnej pandemii COVID-19 oraz nowej zimnej wojny. Tradycyjna myśl ekonomiczna nie radzi sobie z tymi wzajemnie wzmacniającymi się trendami. W warunkach nieodwracalnej globalizacji profesor Grzegorz W....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Krótki traktat o dobrobycie - ebook

    Data dostępności: 24.09.2012

    Data publikacji: 18.09.2012

    Traktat o dobrobycie przeznaczony jest dla wszystkich, którzy posiadają poważne wątpliwości, czy współczesna ekonomia potrafi sprostać wymaganiom szerokich mas obywateli naszej planety, którzy zostali pozbawieni możliwości równego startu, uczestnictwa w „wyścigu szczurów” i tych, których zdolności nigdy nie zostaną wykorzystane w „globalnej wiosce” przez wielkie korporacje międzynarodowe....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 19,90 17,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Rozmowy o rynku książki 14 - ebook

    Data dostępności: 21.06.2015

    Data publikacji: 21.06.2015

    Czternasty tom rozmów, które pierwotnie drukowane były przez cały 2014 rok w dwutygodniku „Biblioteka Analiz”, przynosi wywiady z wydawcami, księgarzami, papiernikami, drukarzami, a także osobami kierującymi ważnymi instytucjami kultury jak ZaiKS, Copyright Polska czy Polska Sekcja IBBY. Rozmowy z przedstawicielami firm małych i dużych, a także wielkich międzynarodowych koncernów jak Heidelberg...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 20,00 18,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Ekonomia dla normalnych ludzi - ebook

    Data dostępności: 21.11.2019

    Data publikacji: 21.11.2019

    Zamiast recenzji: Omawiając „wpływ korzyści skali na doskonałość konkurencji” - autor książki zatytułowanej Organizacja rynku i konkurencja, Wojciech Łyszkiewicz pisze we wstępie: „Zajmiemy się teraz analizą technologii kompatybilnej ze strukturą rynkową doskonałej konkurencji.” Czekamy więc w napięciu, co też tam autor zaproponuje dalej, wszak konkurencja to zagadnienie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 25,20 22,68 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Najlepsze praktyki skutecznego menedżera - ebook

    Data dostępności: 22.11.2019

    Data publikacji: 22.11.2019

    Aby awansować w organizacji, menedżerowie muszą zdobywać wiedzę i rozwijać nowe umiejętności, a jednocześnie porzucać rozwiązania, które nie są już skuteczne. W praktyce okazuje się, że niektórzy koncentrują się na stosowanych wcześniej nieskutecznych sposobach działania i kurczowo się ich trzymają. Co dzieje się z tymi, którzy przestają się uczyć? Zawsze to samo: menedżerowie, którzy przestają się...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 42,90 38,61 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Imperium McKinseya. Ukryte wpływy najpotężniejszej firmy konsultingowej świata - ebook

    Data dostępności: 19.04.2024

    Data publikacji: 19.04.2024

    Demaskatorska książka ujawniająca kulisy działalności McKinsey & Company, najpotężniejszej firmy konsultingowej na świecie, doradzającej korporacjom i rządom.McKinsey & Company to najbardziej prestiżowa firma konsultingowa na świecie, zarabiająca miliardy dolarów na maksymalizacji zysków i zwiększaniu efektywności dużych korporacji i rządów. Zapewnia, że jej misją jest uczynienie świata lepszym miejscem,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 79,90 71,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Buyer Persona - ebook

    Data dostępności: 21.09.2021

    Data publikacji: 21.09.2021

    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    TANIEJ 5 %
    Cena: 44,90 40,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Anna O
  2. 2.Najskrytsze miejsca duszy
  3. 3.Za szczytem
  4. 4.Od pierwszego wejrzenia
  5. 5.Gra zmysłów
  6. 6.Przedstawienie czas zacząć
  7. 7.Wielka wygrana
  8. 8.Ucieczka do szczęścia
  9. 9.Pocałunki to za mało
  10. 10.Trauma - punkt zwrotny

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sekret
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Prosto z mostu, czyli wywody człowieka logicznego
  4. 4.Sport
  5. 5.Tygodnik Do Rzeczy
  6. 6.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  7. 7.Newsweek Polska
  8. 8.Tygodnik Powszechny
  9. 9.Przegląd Sportowy
  10. 10.Plus Minus