Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

Kursy językowe
Języki obce w najlepszym wydaniu ......

główne menu

Audiobooki: promocja stała

Zachowania konsumentów - ebook

47,00 zł (zawiera 23 % VAT)
94 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

red. Małgorzata Bartosik-Purgat 

19.12.2017

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19458-1

Opis:

Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego.

Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne.  Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.

W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.

Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.

Informacja o autorze/ redaktorze:

dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Zachowania konsumentów - ebook
Forma zakupuCena

Zachowania konsumentów - ebook

47,00 zł (zawiera 23 % VAT)
94 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dylemat przełomowej innowacji
  2. 2.Gospodarka za 100 lat. Najważniejsi ekonomiści przewidują przyszłość
  3. 3.Nadchodzi Osobliwość. Kiedy człowiek przekroczy granice biologii
  4. 4.Negocjuj nienegocjowalne
  5. 5.MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski
  6. 6.Pricing Man. Jak zarządzanie ceną może odmienić biznes
  7. 7.Ekonomia dla normalnych ludzi - wprowadzenie do szkoły austriackiej
  8. 8.Fastlane milionera
  9. 9.Złota księga venture capital w Polsce 2018
  10. 10.Nowy jednominutowy Menedżer