Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook

18,15 17,24 zł (zawiera 23 % VAT)
34 pktProgram lojalnościowy

  • PDF (znak wodny)

Aleksandra Justyna Kulawik 

01.01.2009

angielski

80

E-bookowo

978-83-61184-69-0

Opis:

From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before -  C o c a - C o l a . The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007. "The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)"  is divided into three chapters: 1.The Basic Concepts of Advertising  ( theory and history of advertising), 2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the "Coke"  Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns  including the case of changing the national symbols such as Santa Claus), 3.The Discourse Analysis and Advertising  (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising). "Welcome to the Coke Side of Life"

Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy,  ma wpływ  na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a. Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007. "Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" składa się z trzech części: 1.Podstawowe zagadnienia reklamy  ( teoria, historia reklamy), 2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę postrzegania symboli narodowych), 3.Analiza treści językowej w reklamie  (analiza języka reklamy i kampanii reklamowych). "Witaj po radosnej stronie życia"

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook
Forma zakupuCena

The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007) - ebook

18,15 17,24 zł (zawiera 23 % VAT)
34 pktProgram lojalnościowy
    • PDF (znak wodny)
  • angielski
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Anne of Avonlea. Ania z Avonlea w wersji do nauki angielskiego
  2. 2.3 ebooki: Jądro ciemności z językiem angielskim
  3. 3.Special Education Vocabulary in use
  4. 4.Psychology Vocabulary in Use
  5. 5.Angielskie przyimki nowatorską i oryginalną metodą
  6. 6.Angielskie przyimki - Super Test
  7. 7.9 ebooków: Przerażające zagadki. Kurs języka angielskiego dla żądnych wrażeń
  8. 8.10 EBOOKÓW: ANGIELSKI Z SHERLOCKIEM HOLMESEM. Detektywistyczny kurs językowy
  9. 9.Angielskie określniki, przysłówki i liczebniki
  10. 10.Wszystko o as, so i such

Najchętniej kupowane

  1. 1.POLSKI MEGATEST. Polish in Exercises
  2. 2.Idiomy języka angielskiego
  3. 3.The Picture of Dorian Gray. Portret Doriana Graya w wersji do nauki angielskiego
  4. 4.Business English. Jak skutecznie pisać po angielsku
  5. 5.Krótka gramatyka - FRANCUSKI
  6. 6.Chill die Basis. Podstawy języka niemieckiego dla młodzieży
  7. 7.Hiszpański Błyskawiczny
  8. 8.3 ebooki: Wielkie nadzieje z angielskim. Literacki kurs językowy.
  9. 9.Deutsche Grammatik für alle
  10. 10.Krótka gramatyka - WŁOSKI