Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta - ebook

39,00 37,05 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Paweł Fortuna 

14.10.2018

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19785-8

Opis:

Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.

W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).

Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.

„Sprzedaż bez sprzedawania” jest książką wyjątkową pod co najmniej czterema względami. Po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie, autor nie zadowala się jedynie stworzeniem rzetelnego opisu zagrożeń i dylematów, lecz także przedstawia własne propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi wskazówkami co i jak należy robić. Po trzecie, jego porady są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas czytelników przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) często w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących albo wręcz brakiem wiedzy. I wreszcie po czwarte, książka jest napisana w sposób zrozumiały (co wciąż jest wyjątkiem w polskim piśmiennictwie naukowym), a na dodatek ze swadą i humorem. Wymienić można chociażby iście mistrzowski styl, w jakim pokazane są przykłady działania Systemu 1 i Systemu 2 w codzienności działań sprzedażowych. Sądzę że prof. Kahneman mógłby śmiało posiłkować się nimi w swoich wystąpieniach.

Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Ohme

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta - ebook
Forma zakupuCena

Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta - ebook

39,00 37,05 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Utopie z dawnych czasów
  2. 2.Odwrócony
  3. 3.Kosmos mój prywatny
  4. 4.Historia moja prywatna
  5. 5.Ekonomia moja prywatna
  6. 6.Zawody medyczne - ciągłość i zmiana
  7. 7.Tropienie Miłosza. Hermeneutyczna „bio-grafia” poety
  8. 8.Tragiczny los artysty. Artur Grottger - Franciszek Wyspiański - Stanisław Wyspiański
  9. 9.Syntezy i niuanse. Studia i szkice z filozofii rosyjskiej
  10. 10.Sprzedawca początków powieści

Najchętniej kupowane

  1. 1.Dietetyk na talerzu
  2. 2.O sztuce wystąpień publicznych
  3. 3.Gra o Biały Dom
  4. 4.Krótka historia nauki
  5. 5.Architekci zwycięstwa
  6. 6.WWW.1939.COM.PL
  7. 7.Psychologia wojny. Strach i odwaga na polu bitwy
  8. 8.Miasta śmierci
  9. 9.Ostatni Rosjanin
  10. 10.Szybkie zwycięstwa