Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Public relations - ebook

43,90 41,71 zł (zawiera 23 % VAT)
83 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Opracowanie zbiorowe 

29.09.2016

polski

360

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-17920-5

Opis:

"

Public relations – biała czy czarna magia zarządzania?

Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji procesów komunikowania społecznego. Poszczególne rozdziały zawierają autentyczne, zaczerpnięte bezpośrednio z praktyki, przykłady różnych działań i zachowań specjalistów PR, obrazujące tezy omawiane w tekstach, a kończą się spisem zalecanej literatury oraz zestawem pytań, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w treści danego rozdziału.

Poza podstawową wiedzą z dziedziny PR, podręcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobieżnie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospołeczne podstawy PR, odpowiedzialność i etyka, wewnętrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych oraz finansowych i giełdowych.

Zespół autorski:

Dodatkowym atutem podręcznika jest zespół autorski, który tworzą wybitni specjaliści-naukowcy, wywodzący się z kilku polskich ośrodków akademickich oraz praktycy od wielu lat działający i odnoszący sukcesy w dziedzinie PR. Tworzą go: Anna Adamus-Matuszyńska, Ewa Hope, Barbara Iwankiewicz-Rak, Wojciech Jabłoński, Michał Macierzyński, Wiesław Macierzyński, Jerzy Olędzki, Beata Paczyńska, Waldemar Rydzak, Andrzej Stolarczyk, Aneta Szymańska, Andrzej Świątecki, Jacek Trębecki, Paweł Trochimiuk, Dariusz Tworzydło.

Adresaci książki:

Podręcznik adresowany jest do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi również uzupełnienie teoretycznej wiedzy dla praktyków zajmujących się kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach oraz ich komunikacją ze społeczeństwem.

"

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Public relations - ebook
Forma zakupuCena

Public relations - ebook

43,90 41,71 zł (zawiera 23 % VAT)
83 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Magiczne kryształy. Proste rytuały na szczęście
  2. 2.Eureka! 60 sposobów: na dobre pomysły
  3. 3.Zdrowe i pełne energii dziecko
  4. 4.Jak pozostać człowiekiem w tym piep*onym świecie
  5. 5.Marketing
  6. 6.Marketing
  7. 7.Żyj pięknie Jak czerpać inspirację ze zmian, które przynosi los
  8. 8.To nie jest książka o seksie
  9. 9.Siła różnic w zespole
  10. 10.Odwaga w przywództwie

Najchętniej kupowane