Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 - ebook

119,00 113,05 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Bartosz W. Warzocha 

28.10.2019

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19899-2

Opis:

Biblioteka wxWidgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego OpenGL, choć to jedynie mała część jej możliwości. Co ważne, licencja wxWidgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana.
Biblioteka wxWidgets jest wykorzystywana między innymi przez NASA do tworzenia oprogramowania pracującego z teleskopami kosmicznymi, a także przez koncern zbrojeniowy Lockheed Martin, czy też firmę AMD. Z jej pomocą stworzono szereg popularnych aplikacji, takich jak FileZilla, CodeLite, czy RapidSVN, a także wiele innych.
Niniejsza książka to kompleksowy i wyjątkowy przewodnik po wxWidgets. To publikacja skierowana do wszystkich programistów C++ – także tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie programowania GUI i programowania wieloplatformowego. Każdy kolejny rozdział wprowadza Czytelnika w coraz bardziej złożone i zaawansowane techniki wxWidgets, a zawarte w niej liczne przykłady kodu można uruchomić na większości popularnych platform systemowych. Możliwe będzie poznanie m.in. wyglądu struktury aplikacji wxWidgets oraz działanie i możliwość wykorzystania kluczowych typów wxWidgets takich jak wxString czy wxDateTime.
Dzięki lekturze Czytelnik nauczy się:
jak utworzyć pierwsze okno, wzbogacając je o pasek stanu i pasek menu oraz inne elementy i kontrolki GUI,  pracować ze standardową i dynamiczną obsługą zdarzeń,  pisać atrakcyjne programy,  wykorzystywać standardowe okna dialogowe oraz pisać własne i kontrolować pozyskiwane przy ich pomocy dane wejściowe,  pracować z plikami, czy formatem XML,  przechowywać konfigurację programu,  tworzyć aplikacje obsługujące różne języki,  w jaki sposób napisać własny serwer oraz aplikację kliencką,  stworzyć własnego klienta FTP, czy obsłużyć protokół HTTP,  projektować oraz realizować własne kontrolki GUI,  korzystać z innych zaawansowanych komponentów biblioteki, umożliwiających tworzenie nowoczesnych aplikacji komputerowych różnego typu.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 - ebook
Forma zakupuCena

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 - ebook

119,00 113,05 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Przygody Bajtazara 25 lat Olimpiady Informatycznej - wybór zadań
  2. 2.Przetwarzanie i analiza danych w języku Python
  3. 3.Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3
  4. 4.Programowanie w języku R.
  5. 5.Looking for a challenge?
  6. 6.Język Lua i LaTeX
  7. 7.ECDL. Zarządzanie projektami. Moduł S5. Syllabus v. 1.0
  8. 8.ECDL. Web editing. Moduł S6. Syllabus v. 2.0
  9. 9.ECDL S4. Edycja obrazów. Syllabus v.2.0
  10. 10.Deep Learning

Najchętniej kupowane

  1. 1.Język C# 2010 i platforma .NET 4.0
  2. 2.Python dla dzieci. Programowanie na wesoło
  3. 3.Zrozumieć programowanie
  4. 4.Niewidzialny w sieci
  5. 5.Nieuniknione. Jak inteligentne technologie zmienią naszą przyszłość
  6. 6.DRONY. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania
  7. 7.HTML5 Komponenty
  8. 8.Automatyka. Napęd elektryczny
  9. 9.Nanotechnologia w praktyce. Rozdział 7
  10. 10.AutoCAD 2020 / LT 2020 (2013+)