Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu - ebook

63,00 59,85 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Mike Grigsby 

12.11.2019

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-20752-6

Opis:

Aktualny i nowoczesny podręcznik, którego lektura przybliży temat skutecznego wykorzystywania statystyk, modeli i big data w analityce marketingowej.

Książka przedstawia – niezbędne marketerom oraz analitykom – techniki i narzędzia wykorzystywane do mierzenia, a także poprawy wyników marketingowych. Pokazuje, jak stosować modele analityczne w rożnych sytuacjach – tworzenia list, segmentacji danych, testowania skuteczności kampanii, struktur cenowych, czy też prognozowania popytu.

Publikacja powstała przede wszystkim z myślą o praktykach. Grupę docelową tej książki tworzą analitycy biznesowi, których zadaniem jest sporządzanie list klientów na potrzeby targetowania, oraz menedżerowie kierujący kampanią marketingową, którzy muszą wiedzieć, która promocja była najskuteczniejsza. Jest to także cenna lektura dla marketerów, których jednym z obowiązków jest spisanie na straty wybranego segmentu klientów, w celu uzyskania efektywności. Po książkę powinny sięgnąć także osoby odpowiedzialne za badanie rynku, które muszą zaprojektować i przeprowadzić ankietowe badanie satysfakcji oraz analitycy cenowi, którzy odpowiadają za ustalanie optymalnej ceny produktu.

"Książka zawiera bezcenny zbiór narzędzi służących do realizacji skupionych na konsumencie inicjatyw analitycznych w działach marketingu. Wykracza poza aspekt teoretyczny, pomaga praktykom wykorzystywać analitykę marketingową do lepszego poznania zachowań konsumentów oraz identyfikowania nowych możliwości biznesowych."
Anna Andrusova, starsza analityk danych, JCPenney

"W czasach, w których marketing staje się coraz bardziej skomplikowany, ta książka oferuje zbiór narzędzi i niezbędne do ich stosowania podstawy matematyczne."
Elizabeth Johnson, dyrektor generalna, PathFormance

"Na podstawie prostych i klarownych przykładów Grigsby pokazuje, w jaki sposób prowadzić analizę danych i na czym polega jej rola w osiąganiu celów działu marketingu i całej organizacji."
Craig Armstrong, dyrektor ds. strategicznych analiz biznesowych, Targetbase

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu - ebook
Forma zakupuCena

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu - ebook

63,00 59,85 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Pieśni o Awanturnikach Tom II
  2. 2.Maszyna, platforma, tłum. Jak ujarzmić cyfrową rewolucję?
  3. 3.Zostań architektem oprogramowania. Zaprojektuj swoją karierę!
  4. 4.Zarzadzanie zasobami ludzkimi
  5. 5.Zarządzanie innowacjami w ujęciu podmiotowym
  6. 6.Uwiedź klienta. Marketing w Social Mediach.
  7. 7.Słownik frazeologiczny PWN
  8. 8.Sage Symfonia 50cloud Finanse i Księgowość
  9. 9.Rodzice dzieci z autyzmem
  10. 10.Przysłowia w 12 językach

Najchętniej kupowane

  1. 1.Horyzont
  2. 2.Tragizm polityki mocarstw
  3. 3.Punkt cięcia
  4. 4.Błogość życia
  5. 5.Arystokratka i fala przestępstw na zamku Kostka
  6. 6.Upadek i wzlot Reginalda Perrina
  7. 7.Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie
  8. 8.Osobiste symbole sukcesu. Praktyczna magia sigili
  9. 9.Rozmowy z aniołami. Inspirujące doświadczenia z duchowymi przewodnikami
  10. 10.Mój dżihad