Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 9-10 - ebook

13,15 12,49 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Krzysztof Barteczko 

26.01.2017

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-18915-0

Opis:

Rozdziały 9-10 z publikacji pt."JAVA. Uniwersalne techniki programowania", redakcja naukowa Krzysztof Barteczko. Rozdział 9 Kolekcje; Rozdział 10 Przetwarzanie strumieniowe. Książka przedstawia sposoby i techniki programowania użyteczne we wszelkich zastosowaniach języka Java. W publikacji akcentowany jest kontekst praktyczny: jak i do czego poszczególnych narzędzi językowych używać. Specjalna uwaga zwracana jest na nowe elementy języka, dostępne w wersjach 8 i 9. Rozbudowane rozdziały o kolekcjach, wejściu-wyjściu, programowaniu współbieżnym i dynamicznym stanowią swoiste kompendia, które dają nie tylko orientację co do zestawu dostępnych środków programowania, ale również omawiają ważne szczegóły i niuanse ich zastosowań. Publikacja adresowana jest do  czytelnika zorientowanego w podstawach programowania w języku Java, apragnącego rozwijać swoje umiejętności.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 9-10 - ebook
Forma zakupuCena

JAVA. Uniwersalne techniki programowania. Rozdział 9-10 - ebook

13,15 12,49 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Przygody Bajtazara 25 lat Olimpiady Informatycznej - wybór zadań
  2. 2.Przetwarzanie i analiza danych w języku Python
  3. 3.Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3
  4. 4.Programowanie w języku R.
  5. 5.Looking for a challenge?
  6. 6.Język Lua i LaTeX
  7. 7.ECDL. Zarządzanie projektami. Moduł S5. Syllabus v. 1.0
  8. 8.ECDL. Web editing. Moduł S6. Syllabus v. 2.0
  9. 9.ECDL S4. Edycja obrazów. Syllabus v.2.0
  10. 10.Deep Learning

Najchętniej kupowane

  1. 1.Niewidzialny w sieci
  2. 2.Python dla dzieci. Programowanie na wesoło
  3. 3.Bezpieczeństwo informacyjne
  4. 4.Programowanie w języku R.
  5. 5.Język Lua i LaTeX
  6. 6.HTML5 i CSS3. Definicja nowoczesności
  7. 7.Język C# 2010 i platforma .NET 4.0
  8. 8.HTML5 Komponenty
  9. 9.Automatyka. Napęd elektryczny
  10. 10.Nanotechnologia w praktyce. Rozdział 7