Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Gospodarka doświadczeń - ebook

31,90 30,30 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Kacprzak  Dziewanowska  Skorek 

11.01.2017

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19040-8

Opis:

Gospodarka doświadczeń – koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku – powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.

Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarki doświadczeń w Polsce. Bazując na wynikach szeroko zakrojonych badań ilościowych i jakościowych, Autorki starają się udzielić odpowiedzi na pytanie, czy polscy konsumenci są gotowi do udziału w gospodarce doświadczeń oraz na ile koncepcja ta możliwa jest do zastosowania w Internecie. Lektura prezentowanej publikacji może stanowić inspirację zarówno dla badaczy zajmujących się tą tematyką, jak i dla przedsiębiorców oraz menedżerów, pragnących zaoferować swoim klientom niezapomniane doświadczenia.

„Recenzowana książka stanowi pierwszą kompleksową, zawierającą zarówno rozważania teoretyczne i badania empiryczne, pozycję literaturową na rynku polskim, wpisaną w nurt teoretyczny – gospodarka doświadczeń (…) Wyznacza kierunki dalszych badań naukowych w obszarze gospodarki i marketingu doświadczeń.” 



Z recenzji prof. dr. hab. Grzegorza Karasiewicza

„Książka stanowi oryginalne, dojrzałe studium nad sposobami kształtowania doświadczeń polskiego konsumenta. Czyta się ją z dużym zainteresowaniem, zawiera liczne, interesujące wyniki badan naukowych jak również ustalenia natury teoretycznej. Oceniana książka w moim przekonaniu stanowi jedno z nielicznych na krajowym rynku wydawniczym a jednocześnie wartościowe opracowanie z tego zakresu.”



Z recenzji dr. hab. Edyty Rudawskiej, prof. US

dr Agnieszka Kacprzak, dr Katarzyna Dziewanowska, dr Monika Skorek – wykładają na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, są związane z Katedrą Marketingu oraz Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Gospodarka doświadczeń - ebook
Forma zakupuCena

Gospodarka doświadczeń - ebook

31,90 30,30 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.W niewoli cienia
  2. 2.Przewodnik po Polsce z filozofią w tle. Tom II: Dolny Śląsk
  3. 3.Bramy Kijowa
  4. 4.Andyjski dysk
  5. 5.Motyle ciemności
  6. 6.Trzecia część Clavier Übung Johanna Sebastiana Bacha
  7. 7.Trojanki Jana Klaty
  8. 8.Tradycje i widowiska pasyjne na Filipinach
  9. 9.Marcin Świetlicki - artysta multimedialny
  10. 10.Słowenia w walce o niepodległość

Najchętniej kupowane

  1. 1.Horyzont
  2. 2.Tragizm polityki mocarstw
  3. 3.Błogość życia
  4. 4.Punkt cięcia
  5. 5.Przyjaciele. Ten o najlepszym serialu na świecie
  6. 6.Arystokratka i fala przestępstw na zamku Kostka
  7. 7.Miasta śmierci
  8. 8.Upadek i wzlot Reginalda Perrina
  9. 9.Osobiste symbole sukcesu. Praktyczna magia sigili
  10. 10.Rozmowy z aniołami. Inspirujące doświadczenia z duchowymi przewodnikami