Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Gospodarka doświadczeń - ebook

31,90 30,30 zł (zawiera 23 % VAT)
61 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Kacprzak  Dziewanowska  Skorek 

11.01.2017

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19040-8

Opis:

Gospodarka doświadczeń – koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku – powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.

Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarki doświadczeń w Polsce. Bazując na wynikach szeroko zakrojonych badań ilościowych i jakościowych, Autorki starają się udzielić odpowiedzi na pytanie, czy polscy konsumenci są gotowi do udziału w gospodarce doświadczeń oraz na ile koncepcja ta możliwa jest do zastosowania w Internecie. Lektura prezentowanej publikacji może stanowić inspirację zarówno dla badaczy zajmujących się tą tematyką, jak i dla przedsiębiorców oraz menedżerów, pragnących zaoferować swoim klientom niezapomniane doświadczenia.

„Recenzowana książka stanowi pierwszą kompleksową, zawierającą zarówno rozważania teoretyczne i badania empiryczne, pozycję literaturową na rynku polskim, wpisaną w nurt teoretyczny – gospodarka doświadczeń (…) Wyznacza kierunki dalszych badań naukowych w obszarze gospodarki i marketingu doświadczeń.” 



Z recenzji prof. dr. hab. Grzegorza Karasiewicza

„Książka stanowi oryginalne, dojrzałe studium nad sposobami kształtowania doświadczeń polskiego konsumenta. Czyta się ją z dużym zainteresowaniem, zawiera liczne, interesujące wyniki badan naukowych jak również ustalenia natury teoretycznej. Oceniana książka w moim przekonaniu stanowi jedno z nielicznych na krajowym rynku wydawniczym a jednocześnie wartościowe opracowanie z tego zakresu.”



Z recenzji dr. hab. Edyty Rudawskiej, prof. US

dr Agnieszka Kacprzak, dr Katarzyna Dziewanowska, dr Monika Skorek – wykładają na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, są związane z Katedrą Marketingu oraz Katedrą Psychologii i Socjologii Zarządzania.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Gospodarka doświadczeń - ebook
Forma zakupuCena

Gospodarka doświadczeń - ebook

31,90 30,30 zł (zawiera 23 % VAT)
61 pktProgram lojalnościowy
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Cukrzyca u dzieci
  2. 2.Choroby żołądka i dwunastnicy
  3. 3.Zapomniana historia nauki. Panny apteczkowe, znachorzy, kołtuny
  4. 4.Tyflopsychologia
  5. 5.Syndrom Atlasa. O tych, którzy byli silni zbyt długo
  6. 6.Rzeczy i fakty. Wstęp do pierwszej filozofii Wittgensteina
  7. 7.Nowa Koncepcja Wszechświata
  8. 8.Rosez i Corvcan. Splot
  9. 9.Alergie pokarmowe. Porady lekarzy i dietetyków
  10. 10.Dary bogów

Najchętniej kupowane

  1. 1.CZARNY ŁABĘDŹ. O skutkach nieprzewidywalnych zdarzeń
  2. 2.Utracony Świat
  3. 3.Arystokratka i fala przestępstw na zamku Kostka
  4. 4.Upadek i wzlot Reginalda Perrina
  5. 5.WWW.1939.COM.PL
  6. 6.Jak dawniej leczono czyli plomby z mchu i inne historie
  7. 7.Dziecko z bliska
  8. 8.Błogość życia
  9. 9.WWW.1944.WAW.PL
  10. 10.Szybkie zwycięstwa