Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Kiosk partnerski

Kursy językowe
Języki obce w najlepszym wydaniu ......

główne menu

Audiobooki: promocja stała

Badania jako podstawa projektowania user experience - ebook – MARK14036

71,20 zł (zawiera 23 % VAT)
142 pktProgram lojalnościowy

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

MARK14036

Mościchowska  Rogoś-Turek 

29.09.2016

polski

496

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-18443-8

Opis:

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach. Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań. Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera: - pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu, - plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu, - dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać, - ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy, - przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Badania jako podstawa projektowania user experience - ebook – MARK14036
Forma zakupuCena

Badania jako podstawa projektowania user experience - ebook – MARK14036

71,20 zł (zawiera 23 % VAT)
142 pktProgram lojalnościowy
  • MARK14036
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Gwarancja satysfakcji

Nowości

  1. 1.Niewidzialny w sieci
  2. 2.Wykresy i grafika w Excelu krok po kroku
  3. 3.Windows 10 Instalacja, zabezpieczanie, optymalizacja, 51 porad i trików
  4. 4.Sprytne makra
  5. 5.Przenoszenie danych z i do Excela
  6. 6.50 praktycznych formuł na każdą okazję
  7. 7.Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność
  8. 8.Oswoić cyberświat. Tożsamość, zaufanie i bezpieczeństwo w internecie
  9. 9.AdWords i Analytics
  10. 10.Wyloguj się do życia

Najchętniej kupowane

  1. 1.Python dla dzieci. Programowanie na wesoło
  2. 2.Zrozumieć programowanie
  3. 3.Data Science i uczenie maszynowe
  4. 4.Zawód tester. Od decyzji do pierwszych kroków w pracy
  5. 5.JavaScript dla dzieci
  6. 6.Java. Programowanie praktyczne od podstaw
  7. 7.Język C# 2010 i platforma .NET 4.0
  8. 8.Nauka programowania z Minecraftem
  9. 9.Scrum i nie tylko. Teoria i praktyka w metodach Agile.
  10. 10.Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia